Recenze (25)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Tomuto se Avengers říkat nedá! Američané ze všeho dobrého prostě musí udělat nějaký akční film...
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Velmi kvalitní. Sice silně rasistický, ale nedá se tomu nesmát, prostě nejde. Kazach, který cestuje do Ameriky, už jen to zní vtipně.
Cleveland show (2009) (seriál)
Přesně jak Griffinovi, ale bez hloupého černého humoru.
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Pěkná pohádka pro děti, která jim rozhodně udělá radost a ještě něco přiučí k dějinám :). Možná škoda Product Placementu, ale to by pak film nemusel vzniknout ;)
Dead End: Paranormální park (2022) (seriál)
Jeden z klenotů, které můžete vidět na Netflixu. Pokud jste měli rádi Steven Universe a Gravity Falls, tak tohle je přímo pro vás. Nenechte se zaskočit nízkým hodnocením a kritickými komentáři.
Dragon Ball Kai (2009) (seriál)
Krásně zkrácená verze Dragon Ballu Z. Někteří, jako já, si potrpí na dlouhé podrobné scény.
Gjakuten saiban (2012)
Jednu hvězdu si zaslouží, držením se příběhu, podle videohry. -4* Za strašné herce, soudce, vzhled, tmavá prostředí, návaznost apod...
Gumballův úžasný svět (2011) (seriál)
Klasika Cartoon Networku. Šílený na to, aby to bylo protizákonný, ale při tom, stále pro děti. Hloupým přirovnáním bych to dokázal nazvat: South park pro děti.
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Prima Cool se snaží být Cool. Vážně je to k pláči, pokud se to někomu vůbec může, alespoň trochu, líbit...
Hra o trůny (2011) (seriál)
Nejde to, prostě to nejde. Je to strašně nudný! Atmosféra chudá, dialogy o ničem, příběh ujde... S hlediska diváka se mi to prostě nelíbí. Buď vás to okamžitě s chutí vtrhne do vnitř, nebo jako mě to odpudí. Je to jak magnet.