Recenze (182)
Dotek Medúzy (1978)
Neni tam vubec nic prekvapiveho, desiveho a kdovicojeste, co tady ostatni pisou. Po par minutach je jasne, o co jde a i maly decko odhali Burtonova vraha.
Australian Survivor (2016) (pořad)
Austalska verze ma 2 velmi podstatne problemy oproti ceske: 1) Kdyz jsou 2 tymy, tak vubec neexistuje boj o individualni imunitu 2) Neexistuji vubec duely, kde se muze odpadlik zachranit. Co z toho plyne? Hrac okamzite nesmyslne vypadava, jakmile ho tym zvoli. Vodni souboje jsou ale tezke, to ty ceske jsou jako detsky tabor.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Zvladl jsem 1,5h tehle nudy. Vic nemam silu.
Bod obnovy (2023)
Dialogy to je v tomhle filmu opravdu zazitek. Ozvuceni dialogu je dalsi perla, vsichni tak nejak monotonne huhnaji a odrikavaji napsany scenar. Obsazeni jedna velka tragedie. Proc je v hlavni roli nejaka Mohylova, ktera v zadnym filmu nikdy nehrala a tudiz nemuze utahnout rovnou hlavni roli. Ze je to vykradacka vsemoznych sci-fi to vem cert. Potencial to melo, bohuzel to zase scenar/casting/rezie poslala do kopru. EDIT: tohle melo nominaci na nejlepsi hudbu a zvuk na Ceskeho lva? To uz se vazne asi vsichni posrali nebo ohluchli.
Vzkaz v láhvi (2016)
Totalne dopraseny knizni pribeh, spousta nelogicky veci: - jak nasli hned prvni skolu, kde bratri studovali? - uzasna diskretni sledovacka vrtulnikem nad vlakem - strasne neviditelna lodenice (by byla videt i z vesmiru) - zmizel Carla syn. Zatim nejhorsi knizni zpracovani.
Zabijáci (2014)
Druhy dil valcuje jak filmovou Zenu v kleci, tak i svoji knizni predlohu Zabijaku od zacatku do konce. Tohle se kurva povedlo.
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Tesil jsem se, ale malem jsem se unudil k smrti. Uz tomu Janakovi prosim nedavejte zadne penize a hodte je rovnou do kanalu.
Nech svět světem (2023)
Skvely namet, bohuzel scenar z toho stal za prd. Spousta silnych scen, spousta nudnych a take spousta zbytecnych a hloupych. Zaver a vysvetleni jaksi nikdo nenapsal.
Čtvery Vánoce (2008)
Ona to vlastne neni komedie, ale tragikomedie chovani rodin a cele spolecnosti o Vanocich.
Mulan (2020)
Mohl to byt velkolepy film, ale scenarista rekl ne. Prvni tretina skvela, pak to zacne jit do kopru se spoustou nelogickych blbosti, prepalenych efektu az to skonci ve srackach uplne. Ale asi se neni cemu divit, staci se podivat na 2 scenaristy Jaffa/Silver (asi manzele), na cem se podileli v minulosti (domrvili serii Planety opic, Jursky park i Avatara 2).