Recenze (3 780)
Těla - Vše má svůj čas (2023) (epizoda)
Niekto sa nechal napáliť a niekto aj rozpáliť.
Těla - Víte, kdo jsem? (2023) (epizoda)
Malé rozuzlenia a veľké zauzlenia, každý vyšetrovateľ na to musí inak, dobre, dobre.
Nech svět světem (2023)
Nemám rád, keď sa buduje dobrá atmosféra a schopný dej, a nakoniec je rozuzlenie úplne neschopné.
Těla - Jste mrtvý muž (2023) (epizoda)
Štyri roky, jedno telo, množstvo otázok, pekný začiatok.
Mastičkář (2023)
Príbeh je super v každej verzii a táto verzia to pekne ustála.
Vánoce jako obvykle (2023)
Štandard, od ktorého v nedeľu poobede alebo pred sviatkami veľa neočakávate.
Uprostřed ničeho (2023)
Drsné, niekedy až príliš a hlúpo neuveriteĺné, rovnako niekedy až príliš.
Ještěr (2023)
Neviem si tak veľmi užiť film a budovanie jeho atmosféry bez dostatočnej akcie, inak super.
Air Force One (1997)
Nezáživné a americky neuveriteľné.
Twisted Metal - KD0J3T4M (2023) (epizoda)
Takmer domov na kolesách.