Recenze (3 780)
Let Fénixe (2004)
Značne nezaujímavé a nudné.
Wasabi (2001)
Reno, Hirosue a Muller super sadli do svojich rolí, ale so scenárom sa mohli lepšie pohrať.
Nic ve zlým (2023)
Nič v zlom, ale ani nič extra v dobrom.
Asterix a Obelix: Říše středu (2023)
Neverím, že sa tento citrón ešte snažia mačkať.
Tajná invaze - Zmrtvýchvstání (2023) (epizoda)
Mal radšej ostať hore.
Lhář na plný úvazek (2022)
Slabučké, chabý tieň iných Tarekových komédií.
Pán Domu (2005)
Nuda, nuda a nuda. A pekné roztlieskavačky tiež nie.
Arnold (2023) (seriál)
Dokázal veľa, ale ťažko povedať, čo z toho všetkého je pravda a čo len vymyslená samochvála na staré kolená.
Arnold - 3. díl: Američan (2023) (epizoda)
Už ma nebaví hrat, tak čo ďalej?
Arnold - 2. část: Herec (2023) (epizoda)
A ja chcem byť hercom!