Recenze (882)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Druhá polovica filmu, tá historicky "vernejšia", sa už bohužiaľ snažila byť vážnejšia. Sympaticky odľahčená zábava sa tak úplne vytratila. Divný, nevyvážený film s pútavou vizuálnou stránkou. Po Wanted, ale jednoznačne krok späť.
Aeon Flux (2005)
Ak si z toho filmu niečo zapamätám, tak to je Charlize Theron v rôznych viac odhaľujúciach ako zakrývajúcich kostýmoch. Vizuálne to je vcelku atraktívne, ale nejak to nefunguje, taký jednoduchý pokorňák so smiešnou akciou, ktorý sa tvári že ponúka niečo viac. Vo filme je pohriechu veľa nevyužitých technických nápadov. Predlohu som nečítal.
Afro Samurai (2007) (seriál)
Moje nadšenie po zhliadnutí prvého dielu značne opadlo, ale záver je obstojný. Štýlové, krvavé s tvrdou hudbou RZA, ale i s biedným scénarom a podľa mňa aj so slabšou animáciou, ktorú zachraňuje iba neustále striekajúca krv.
Agent z Hong Kongu (2001)
Menej humoru a aj menej akcie. Cestovateľ Jackie sa tentokrát vybral do Turecka. Rozhodne, ale nesklamal, dočkáme sa klasického dobrodružného príbehu v exotickom háve. Nepotešil ma záver, radšej by som nejakú efektnú mlátičku s úžasnou Chanovou choreografiou. Tak na 70%. P.S.Toto hodnotenie sa netýka DVD, ktoré sa objavilo u nás v požičovniach. Tá verzia bola zastrihaná na dĺžku, orezaná na formát 4:3 a dokonca myslím , že aj chýbal pôvodný zvuk, no hrôza.
Akce nemluvně (2006)
Ďalšie potvrdenie pravidla, že honkogské produkcie Jackieho sú o triedu inde ako tie hollywoodské. Rodinná i morbidná komédia zároveň, ktorá samozrejme obsahuje aj zopár povinných a veľmi podarených akčných scén. JC sa predstavuje v pre neho netypickej úlohe zlodeja. Po dlhom čase sa ukázal aj Biao Yuen v úlohe policajta (Kdeže su tie časy!). Špičková zábava akú dokážu naservírovať len honkongskí majstri.
Alenka v říši divů (2010)
No i Burton musí občas nakrútit niečo komerčnejšie, aby si producenti namastili kapsy a na budúce mu zas nechali volné ruky pri ďalšej poctivo divnej Butronovštine. Osvedčený tým síce neskalmal, ale ani neoslnil. Hudba Danny Elfmana je parádna, Depp i Helen Bonham-Carter slušní a Burton šlape tak na pol plynu.
Ali (2001)
Will Smith potvrdil že je dobrym hercom. Dobre obsadene vedľajšie úlohy, zaujímavá hudba aj technická stranka filmu. Na druhú stranu miestami dost nudne. Chválihodne že sa Michael Mann nevyhol aj kontraverznejším scénam z Aliho života.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Sympatické nakuknutie do cyberpunkového sveta Alita: Battle Angel, ktoré ale bez ďalšieho pokračovania vyznieva doprázdna. Technické spracovanie je špičkové a digitálna Alita to celé tiahne. Scenár sa snaží zobrať čo to z predlohy, ale pôsobí zľahka chaoticky a má až príliš otvorený záver. Ale zábava je to viac ako slušná!
Alpha Dog (2006)
Vraj verná rekonštrukcia skutočnej udalosti z prostredia večne zhulenej mládeže v LA. Parádne vyšinutý bol akurát Ben Foster (po 3: 10 to Yuma ďalší ukážkový parchant ), no a Sharon Stoone opäť protivná až no.. Fajn jednohubka s nepríjemným záverom.
Amazing Spider-Man (2012)
Zbytočný reštart, v ktorom nadpriemerne funguje len romantická linka príbehu. Záporák sa moc nevydaril a že bolo z čoho vyberať.