Recenze (263)
Adikts (2024) (seriál)
Upřímně se mi to líbílo více, než Banger. Chválím především výběr herců a občas jsem se také hodně nasmála. Petr Uhlík a Luciana Tomášová, včetně Jindrové předvedly velmi zajímavé a neotřelé herecké výkony. Místy jsem byla zklamaná z toho, jak se seriál scenáristicky a vůbec příběhově vyvíjel, ale když to člověk nebere jako jeden velký celek, ale malé střípky ze života adiktologů, je to velmi povedené a záslužné dílo.
Ach, ta láska nebeská... (2020) (TV film)
Jeden z nejhorších pořadů veřejnoprávní televize, který jsem za poslední dekádu viděla. Wehrenberg dělal vždycky velmi špatné projekty, ale tohle už je kritické a tristní. Nechápu, jak to ČT vůbec mohla vůbec pustit do výroby. Ještě, že se uvedení v ČT Pilarová nedožila.
Amnestie (2019)
Byť není scénář tak dobrý, jako ostatní stránky filmu, dá se tento snímek s napětím a chutí dokoukat až dokonce, především díky zajímavým hercům, neokoukaným hercům a skvělé kameře. Střih a estetika filmu posouvá snímek do evropského formátu.
Anděl Páně 2 (2016)
Prvnímu dílu se to nevyrovná, hudba totálně slabá, Miloš Bok chyběl!
Andílci za školou (2022)
Tohle je opravdu příšerný film, ve kterém i výkony profesionálních herců vypadají zcela amatérsky.
A pak přišla láska... (2022)
Velice slibný film, s pomalým dějem, ale zajímavou autentickou atmosférou. Herecké výkony mě moc bavily a potěšilo mě i pár velmi bizarních, ale vtipných dialogů. Noční scéna v lese byla velmi mystická, ovšem vše na hraně komedie, což byla ta správná cesta.
Bába z ledu (2017)
Vedle Svěrákova Strniště a Hřebejkova Zahradnictví nejlepší film, co je v roce 2017 v distribuci. Pojďme se k těmto civilním filmům o dobrých a zlých lidech vrátit!
Babovřesky (2013)
Největší primitivní brak, který vznikl po Kameňácích. Nechápu, jak se k tomu mohl někdo ponížit. Bohužel si uvědomuji, že národ ČR jsou primitivové a lidé bez obsahu, ale proč jim někdo tohle nabízí a chce za to ještě peníze? Žádná postava v tomto filmu nemá ani špetku inteligence, jsou to prázdné hlavy. Vysloveně mě to urazilo a to jsem např. Janu Synkovou měla moc ráda. Trapná hudba, bez nápadu. Hezká kamera to nezachrání, ani střih. A ještě ta dlouhá stopáž? Dvě hodiny ničeho. To už i ti trapní Jedlíci se mi líbili více. Nejhlubší pokles, je mi trapno za všechny tvůrce i diváky. Primitivní hudba, ve Slunce seno byla alespoň krásná melodie, tady nic!
Bastardi: Reparát (2023)
PŘÍŠERNÉ!
Betlémské světlo (2022)
Byť už nám tohle Svěrákovi všechno jednou už řekli ve Vratných lahvích, dala jsem si to s chutí ještě jednou.