Recenze (257)
Parádně pokecal (2014)
Celkem příjemný debut. Místy jsem se i zasmála a zavzpomínala na svá studentská léta.
Největší dar (2022)
Paní Santovjáková si opět hrála na filmařku? Po všech stránkách amatérský film s profesionálními herci. Na tohle do kina rozhodně nechoďte.
Nikola Márová (2022) (TV film)
Průměrný dokument o vynikající osobnosti. Myslím, že Nikola nebyla v těch správných rukou, chybělo mi tam více obrazů o její osobnosti, o její duši. A chyběl mi tam děj, respektive nějaká ta "červená nit", kterou bychom sledovali od začátku do konce. Příliš mnoho fakt, a málo situací a emocí.
Múzy Václava Hudečka (2022) (TV film)
Krásný dokument, jen co je pravda. Jeden z nejkrásnějších portrétů tohoto roku. A zdá se, že i poslední vystoupení před kamero legendárního Libora Peška. I v tom je to tedy velmi unikátní. Příjemné je i to, že v dokumentu vystupují osobnosti všech generací a není to ten pomníčkový portrét o seniorech.
Toyen, baronka surrealismu (2022) (TV film)
Výborný dokument, jen mě velmi udivilo, že paní režisérce nikdo neřekl, že číst komentář sama opravdu nemůže. Její "školácký" projev (jak například četla otázky) dokument velmi srážel, až k amatérskému pojetí. To samé Střítežští...
Důvěrný nepřítel (2018)
Jedna hvězda za Gabrielu.
Jak si nevzít princeznu (2021) (TV film)
Jedním slovem hrůza! Kam jste stopily ty pěkné scénáře, které přišli do ČT?
O zakletém králi a odvážném Martinovi (2018) (TV film)
Mnohem lepší, než Krakonošovo tajemství.
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Už několik let má Bebjak monopól na českém i slovenském filmovém území. Je fakt, že některé, zvláště televizní záležitosti má výborné (PPO, Devadesátky, Josef Mak, Zpráva, O odvážném Martinovi), některé zase velmi průměrné, kam patří i tato pohádka. Myslím, že je to čistě kvůli scénáři, který byl napsán velmi účelově a poslepován, jak se paní scenáristce hodilo. Hlavní představitelka fungovala velmi dobře i Krakonoš v podobě Davida Švehlíka měl ve filmu své místo, ale o pohádku se ve své podstatě nejednalo. Cením si koprodukce, místy i hudby (Dobrakovo violoncello se zase ozvalo), ale jako celek to na mě působilo velmi sobecky vůči divákovi i profesionálům.
Betlémské světlo (2022)
Byť už nám tohle Svěrákovi všechno jednou už řekli ve Vratných lahvích, dala jsem si to s chutí ještě jednou.