Oblíbené seriály (8)
Kancl (2005)
Koruna (2016)
pre mňa osobne tento seriál nemal ani jednu chybu. sadol mi na 100% a každému ho budem len a len odporúčať.
Temný případ (2014)
takže.... 1. Séria 5* 2. Séria 3* 3. Séria 5* 1. Séria, hneď po atmosferickom intre ma seriál vrhol hneď do deja. Surové a nepríjemné prostredie vrážd som cítil až v kostiach. Bravúrne natocene a zahraté. Soundtrack a výber hudby bolo na 1****. Absolútne nemám čo vytknúť. Masterpiece. 2. ani som to nedopozeral. Síce bola prvá epizóda celkom dobrá a páčil sami Colin Farrell tak neviem...nemalo to na prvu sériu 3. A sme opäť doma. Bravúrna séria. Kvalitou sa rovná prvej a to intro...wau. Postavy napísané skvelo, skvelo natocene, a ešte lepšie zahrané. Nepríjemný juh ameriky sa opäť prejavil vo svojom no nevedel som si pomôcť len milovať to. Po nevydarenej druhej serii je toto príjemný návrat domov.