Recenze (115)
Kult hákového kříže (1998)
tenhle film má hodně do sebe ani nevim co mě tak zaujalo jestli ti negři nebo neonacisti ale jako klaus za 4
Non Plus Ultras (2004)
zajimavý nápad ale to je tak všechno
Krvavé stopy (2004)
podle mého názoru vás donutí přemýšlet ale nezanechá ve vás hlubší myšlenky
Doom (2005)
Urban ve společnosti Rocka byla dobrá volba! Ale Ty monstra to jsem byl opravdu zklamaný! Ve hře jsem se vyžíval i v 1 a 2 a to nemělo žádnou grafiku! Spíš bych dal dva a půl hvězdy
Ranč U Zelené sedmy (1998) (seriál)
normální rodina z města se přestěhuje na vesnici za klidem kterého se ji stejně nedostává! musejí se vyrovnávat s problémy vesnice ale podle mého názoru jim to docela jde
Protivný sprostý holky (2004)
mno tak herečky pěkný no.... mno herecký výkony nic moc.... hmm ...vyvrchlení děje mohlo bejt lepší... ale tak koukal jsem se na to v obětí slečny tak sem měl zkreslený hodnotící pohled
F. L. Věk (1970) (seriál)
no jo český dějiny! ne že bych je měl rád ale tak sem vlastenec! ale jinak mi to lezlo jako malímu krkem jak na to můj otec vždycky o výkendech koukal
Stalingrad (1990)
trochu víc akce by neškodilo ale jako politicky orientovaný dokument velmi zdařilé
Equilibrium (2002)
no matrixe mi to připomínalo hodně. ale tohle mělo jinou myšlenku. ve své podstatě pro mě horší. i když svět bez emocí a pocitů? to by opravdu nebyl život
300: Bitva u Thermopyl (2006)
WOW tohle má na ostatní historický filmi z doby antiky velkej náskok! bojový scény super. zvuk nemá chybu a i ty masky sou světový