Recenze (115)
Chalupáři (1975) (seriál)
Opět něco k čemu jsem měl na základní škole odpor ale ty trapné okamžiky Josefa kemra a život dvou důchoců mě začíná čím dál víc a víc dostávat.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Všechno přehnaně vybuchuje, zranění přehnaně krvácí a každé zranění je smrtelné. To je bohužel znak Amerických válečných filmů. I přesto je to podle mě jeden z neljepších Válečno/Dramatických snímků.
Rafťáci (2006)
No snowboarďáci mě ještě zaujali ale tohle je silnej podprůměr už tak průměrného českého filmu.
O statečném kováři (1983)
Kovář který se neuměl bát! Nic převratného efekty taky nic nového celkově průměrná česká pohádka
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
Jednoznačně nejslabší ze všech dílů! JEdiná světlá hvězda je vietnamec
Constantine (2005)
Reeves je pro takovédle role jako dělaný! Podle mě po Matrixu nejlepší jeho role! Chvilkama sem se i bál ale jen malinko:-)
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Nebyl by jednou zombie horor zajímavější kdyby zombici mohli mluvit? třeba u toho zmutovanýho chlápka s rotačákem by docela pár slov sedlo. A taky bylo zajímavý že některým zombikum stačilo dát pánvý a byly kaput a některý dostaly pokouřeno plnou dávkou z kulometu a ještě zlobily
Ropáci (1988) (studentský film)
Jako, že se učím ekologem dokážu film ocenit! dokonce nám ho učitelka pouštěla i o hodině chemie
Návštěvníci (1993)
Nejhustší byl ten rosol co měl vždy příchuť nějákého extra jídla! K filmu mě přivedli rodiče už když mi bylo tak 10 ale v té době jsem ještě nechápal vtipnost některých gagů
Let (1986)
Jeden s těch slabších snímků o tom že člověk hledá útěchu ve Sportu popřípadě v tanci.