Poslední recenze (76)
T2 Trainspotting (2017)
Porno sa teda nakoniec nekonalo, za čo určite palec hore. T2 ma určite pobavil viac ako jeho knižná predloha, no o niečo menej ako prvý film. Stále je to slušná jazda pomáhajúca si kvalitným soundtrackom, nostalgia funguje, skrátka parádna oddychovka.
Interstellar (2014)
Musím priznať, že u mňa vo veľkej miere zafungovala reklama, ktorú so sebou tento projekt priniesol a tešil som sa asi viac, ako bolo treba. Fantastický vizuálny zážitok a ponorenie sa do deja, začali ustupovať tesne pred koncom Damonovho vyčíňania. A záver filmu sa ma už takmer ani netýkal. Po vodnú planétu ale dávam 10/10, vďaka tomu je to ľahký nadpriemer.
Hornet's Nest, The (2013)
Surové zábery bez strihu a komentárov by ma potešili oveľa viac, ako takto ucelený dokument, ktorý je miestami až zbytočne dramatizovaný a hrá divákovi na city všade, kde je to možné. Jasné, že nie je sranda, keď okolo vás svištia ostré, tak z toho nebudeme robiť grotesku, ale niektoré dômyselné strihy a pasáže(reportér junior spadol a vyzeralo to, že jednu kúpil) vo mne v konečnom dôsledku naozaj úsmev vyvolali. Pre mnoho mladých Yankees tento dokument a jemu podobné budú zohrávať dôležitú úlohu pri voľbe svojho budúceho povolania.