Recenze (2 775)
La Route de Salina (1970)
Temné, atmosférou noirové a solidně ujeté psychologické drama s uhrančivou Mimsy Farmer a otci se velmi podobajícím Robertem Walkerem jr. Ve významné vedlejší roli se objeví postarší Rita Hayworth! K vidění na Netflixu.
Skrýš (1995)
V sedmnácti v kině to bylo fajn, dnes ale ta tupost a rutina bolela skoro k nevydržení. A co teprve to digifinále.
8 miliónů způsobů jak zemřít (1986)
Není to rozhodně tak zlé, jak se tu píše a jakou má film pověst. Na druhou stranu to bohužel není ani tak dobré, jak říká Tarantino. 70%
Učitelem z nouze (2014)
Stejně jako v Music and Lyrics je to navzdory všem klišé a díky skvělému Grantovi velmi příjemná podívaná, co zahřeje u srdce. Mně to stačí. 70%
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Vrchol. I při skoro tříhodinové stopáži Kapitola 4 skvěle baví, čemuž pomáhá větší nadhled, pestřejší akce v zajímavějším prostředí (Vítězný oblouk, schody) a nové postavy (buddy/padouch Donnie Yen, frackovitý Bill Skarsgård nebo k nepoznání namaskovaný Scott Adkins). S dalším dílem už bych byl opatrný - mělo by se skončit v nejlepším. Tohle si rád v kině zopakuju.
Lebkouni (1988)
Nostalgie z dětství, ale Lebkouni pořád fungují. Detektivní linka není nic extra, ale buddy chemie mezi Caanem a Patinkinem šlape. 70%
Sole Survivor (1983)
Předchůdce It Follows a Final Destination. Pomalý a zatraceně atmosférický thriller / horor. Velmi zajímavá Anita Skinner.
Lunapark smrti (1985)
Příjemné překvapení! 80s teenage verze Straw Dogs. 70%
Na dostřel (1993)
Vlastně jsem překvapený, jak mě to i po letech baví. Navzdory špatné pověsti jde o solidní devadesátkový thriller s nádechem gialla.
Nůžky (1991)
Velký bizár, který by si zasloužil odvázanější, over the top režii. Druhá polovina, odehrávající se v uzamčeném bytě, byla i tak docela zábavná. Sharon vypadá, že se natáčením dost protrpěla.