Recenze (53)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Kto caka pif paf scifi vo vesmire nech si pozrie startrek, kto caka doslovnu adaptaciu knihy nech si pozrie cinsku verziu, kto caka vyborne scifi na namet vybornej knihy, toto je to prave.
S tebou nikdy (2023)
Neskutocne klise...ale velmi dobre pozeratelne
Zimní prázdniny (2023)
Vesely pribeh o smutnych zivotoch
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Vyborna ukazka toho ako zivot v tme ovplyvnuje ludi, ako to je narocny zivot v tak nehostinnej lokalite. Trosku mysteriozna tomu dodava extra zaujimavost, lokalita nadherna, pribeh zaujimavy a ku koncu sa logicky vysvetli to mysterium. Komu sa nepacia inuitky a silne zenske postavy a len kvoli tomu to hodnoti ako odpad nech si pusti nieco na pornhube, tam si urcite najde submisivne belosky.
Aquaman a ztracené království (2023)
Neskutocna nuda
1923 (2022) (seriál)
Slabsie ako 1883
Flash (2023)
Digitalny bordel a z toho oci bolia, ale prekvapivo pobavilo a nenudilo ako taky dr.strange, ci black panther 2. A Keaton bol super.
Jack Ryan (2018) (seriál)
Prva seria skvela, potom to uz islo dole kopcom
Úžasná paní Maiselová (2017) (seriál)
Velmi silne 4hviezdy...posledna seria je trosku matuca skakanim v rokoch, ale nakoniec vyborne zakoncenie skvelej Rachel Brosnahan
Silo (2023) (seriál)
Fantasticke postapo a konecne serial, ktoreho seriu zakoncia cliffhangerom ale zaroven aj vela vysvetlia jednym zaberom