Recenze (377)
Obušku, z pytle ven! (1955)
Krásná pohádka s výborným Ladislavem Peškem.
Griffinovic Vánoce (2004) (TV film)
Jasný, taková klasická vánoční rodinná komedie, jak řekl Babba. Ale myslím, že je zbytečně podhodnocená a nevím proč. Existuje spousta horších filmů, které mají vyšší hodnocení, ať už ve stejném nebo jiném žánru. Myslím, že je to velice příjemný film, který potěší a v období vánoc dvojnásob. (psáno v době, kdy tento film měl 29%) Moje hodnocení: 60%
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Tenhle film si zaslouží jako jedinej tady na ČSFD 6*. Je to nejlepší český film všech, až po něm jsou ostatní.
Myšák Stuart Little (1999)
Na jednu stranu je to o ničem, ale na druhou stranu je to příjemně nenáročná rodinná komedie. Moje hodnocení: 60%
Ten kluk je postrach 2 (1991)
Příliš stejné jako první díl, proto tak nízké hodnocení.
Myšák Stuart Little 2 (2002)
Stejně zábavné jako první díl, tedy průměrně zábavné.
Pokoj 1408 (2007)
Nemůžu říct, že bych byl zklamán, ale nadšen jsem taky nebyl. Pokoj 1408 je velmi slušně natočen a měl by se zařadit mezi ty lepší horory. Hned na začátku jsem se do děje přímo zažral, ale v půlce jsem zjistil, že mě to nebaví tolik jako na začátku, že se to nějak zacyklilo a trochu začalo nudit, což je škoda. Myslím, že předloha od Kinga je velmi kvalitní a kdyby Hafstöm udržel laťku, kterou nasadil na začátku filmu, tak z toho mohlo být víc než jen nadprůměrný horor, který nevím jestli si pustím podruhe a jestli ano, tak to nebude v nejbližších letech. Po tom, co jsem od Hafstöma viděl Zlo(Ondskan), tak jsem asi čekal zbytečně moc. Moje hodnocení: 70%
Transformers (2007)
Megan Fox je nádherná, i když ta její role v Transformers je zbytečná. Ale chápu, že v dnešní době musí být v každým filmu nějaký to alespoň malý lovestory. A ani se nebudu ptát komu krásná Megan vadila. Me samozřejmě taky ne, spíš naopak. Jinak celý film je zvládnut podle mě naprosto bravůrně, především efekty a zvuk v kině dělájí svoje a zvyšují tak atmosféru. Jednoznačně nejlepší blockbuster, který jsem kdy viděl. Moje hodnocení: 85%
Diktátor (1940)
Skvělá parodie na Hitlera a pro mě dvouhodinový koncert úsměvných scének. Nejlepší je příjezd Napoloniho k Hynkelovi a následné scénky v pálaci, to nemá chybu. Náramně jsem se bavil, bravo.
Silent Hill (2006)
Začátek a konec se mě líbili. Bylo tam vše, co bych od takovýho hororu čekal, ale jinak mě to přišlo takový utahaný a možná zbytečně dlouhý. A to, že to bylo delší než mělo, nejvíc ublížilo mému výslednému hodnocení. Být Silent Hill o 30 minut a kratší a obsahovat to, co obsahuje, tak počet hvězdiček odemne by byl o jednu vyšší. Jinak samozřejmě jsem spokojen, průměrný horor natočený podle počítačové hry. Moje hodnocení: 65%