Recenze (3 850)
Zvláštní jednotka - Série 3 (2014) (série)
Ve třetí sérii zbyli už jen 3 hlavní, věčně nasraní obličejové. To je posun k lepšímu, ale v reálu to vůbec nepomohlo. Celkem nic se tam neděje, všichni se zase ponevírají od ničeho k ničemu a jen žvaní a žvaní a řeší zapeklitý problém složitý jako žebř. Skoro to vypadá, že se tvůrci záměrně vyhýbají nějaké akci. Raději ji přeskočí a pak se zase žvaní a žvaní. Zatím nejslabší série, nudná a chaotická, desítky jakýchsi jmen a postav, prostě bordel jako v předchozích sériích. ⬇️ 11%
Zvláštní jednotka - Série 2 (2011) (série)
Protivní, věčně nasraní křiví poldové z první série neskončili v base a tak je třeba jejich přítomnost vystát i v sérii druhé, místo, aby své místo přenechali novým postavám a novému příběhu. Většinu času se tam ponevírají od ničeho k ničemu, chodí, čumí, žvaní a furt vymýšlejí nějaké konstrukce. V zásadě je to podobný mišmaš jmen a postav a nějakého dějového bordelu jako v první sérii. ↘️ 14%
Zvláštní jednotka - Série 1 (2009) (série)
První série je dost zmatené policejní drama, hafo jmen, nepřehledný děj, často vytřepaná kamera. Příběh nic moc a často jsem se v tom binci ztrácel. Jinak standardní TV "kvalita", zaujmou snad jen věčně nasraní křiví poldové, jejich řetězící se průsery a to, že ještě nejsou v base. ↘️ 15%
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Další americký převalený fantasy bordel asijského typu. Vypnuto. ⬇️ 7%
Saltburn (2023)
Ryzí nudný bezobsažný odpad. ⬇️ 0%
Silent Night (2023)
Balada beze slov o nounejmovi, co ho ani milion kulek netrefí. Nudná patetická trapárna o ničem. Většinu času se neděje vůbec nic, jen tam chodí a čumí, zbytek času tam všichni střílí jak debilové a stejně ho nikdo netrefí. Hnůj. ⬇️ 5%
To se mi snad zdá (2023)
Ocenit lze neotřelý nápad, zbytek je zmatená, nezábavná a nudná fantasmagorie. ⬇️ 7%
The Thinning (2016)
Námět fajn, realizace bohužel naivně pitomoučká. ➡️ 42%
K9: Ocelový tesák (2023)
Nic proti psům, naopak. Ale tenhle laciný, ubohý filmový splašek byl opravdu zcela debilní, trapný a zcela taky o ničem. Hrozné. ⬇️ 2%
Noc 12. (2022)
Předlouhá a pomalá detektivka, z 80% tvořena vykecáváním se komparzu o hovadinách, nuda od začátku až do blbého konce. Za celou dobu se tam nic nestalo. Ztráta času. ⬇️ 4%