Recenze (3 842)
Hard Sun (2018) (seriál)
1️⃣ V první sérii jsou dva policajti, fousatý a nefousatý, oba šmejdi, jdou si po krku a zároveň jsou parťáci. Převážně někde chodí, důležitě koukají a řeší své otravné rodinné a vztahové záležitosti. To samé dělají i ostatní postavy. A když mezi tím najdou chvilku, tak i něco vyšetřují. Jinak ústřední motiv je jen účelová trapárna a je o ničem. Seriál vypadá velmi lacině, neuspořádaně a amatérsky, nezaujme prakticky ničím. ⬇️ 6%
Deep State (2018) (seriál)
1️⃣ První série tohoto agentího seriálu začíná trochu nepřehledně a zmateně. Někde uprostřed je to pak i zajímavé a dává to trochu smysl. V posledních dílech to naopak ztrácí drive. Skoro všichni účastníci jsou zde šmejdi, lžou, kecají a hledí si jen svých zájmů. A tak se to pořád různě převaluje až do konce. A bez té pitomé manželky hlavního hrdiny to mohlo být lepší a tak o 2 díly kratší. (25%) 2️⃣ Druhá série se prolíná s první a je jí filmařinou a příběhem podobná. Bohužel se autoři tentokrát rozhodli, že 3/4 stopáže budou okupovat otravné vykecávačky, rodinné záležitosti a mezilidské vztahy. Postavy jsou navíc méně zajímavé než v sérii první a tvůrci docílili toho, že mi byly brzy všechny úplně ukradené. Jediným rozptýlením tak mohlo být, že se tam někdo s někým rozstřílí. Jedno kdo s kým, ale aspoň nějaká aktivita. To se bohužel skoro vůbec nedělo. (8%). ↘️ Celkem za obě série. (17%)
Okrsek 22 (2012) (seriál)
Parta policejních nováčků pracuje v ulicích NY jako pochůzkáři. Moc ani nepřipomínají policisty, spíše klub útlocitných sociálních pracovníků. Asi tak 3/4 stopáže spolu prožvaní o hovadinách a ve zbytku času se účastní nezajímavých a obvykle bagatelních událostí. Celé je to na hranici odpadu. ⬇️ 11%
Symfonie strachu (2013)
Téměř nonstop záznam z klavírního koncertu, na jehož pozadí probíhá něco jako loupež. Minimalistické, moc cinkání na přetočení, ale námětem to zaujalo. ➡️ 42%
Black Lotus (2023)
Grillo standard. ⬇️ 0%
Warning (2021)
Asi houbičky nebo lajna. Nic jiného mě nenapadá. ⬇️ 3%
Kostlivec (2023)
Děcka, tma, časem bubák. Nuda jak sviňa. ⬇️ 4%
Sbal prachy a jeď (2014)
Ono se to hrozně snaží být cool a být zábavné. Ale neni to cool a není to zábavné. V celém filmu jsou jen 2 úsměvné momenty - když je holčička s mámou v autě a vytáhne tablet a když skončí hádka s chamtivým pumpařem. Jinak je to jen dost otravné a intenzivní blábolení a úplně o ničem. ↘️ 20%
Falling Skies (2011) (seriál)
Nezajímavá sociální vykecávačka s jakoby sci-fi pozadím. Nedívatelné. ⬇️ 0%
Oktopus - Ztracený případ (2023) (epizoda)
Po všech stránkách hrozné. ⬇️ 1%