Recenze (3 845)
Prcek - Série 1 (2017) (série)
V první sérii buřtíkovi jeho kamarádi pořád berou hračky. No a on je chce zpátky a taky chce hračky svých kamarádů. A oni mu je nechtějí dát a ani se s ním už nechtějí kamarádit. Převažuje nuda, táhne se to a jen ojediněle zaujme. Díly zkraje a ke konci této série jsou dost zbytečné. Na celou tuto sérii by stačily díly tak tři. (16%)
Renfield (2023)
Ulítlá černá akční komedie na téma Drákula. Díky Cageovi to bylo snesitelné, několik vtipných momentů tam taky bylo, ale jinak nic moc. (38%)
Silo (2023) (seriál)
Fandadofilmu to všechno napsal za mě. (4%)
Invalida (2023)
Snůška přízemní demence od našich východních sousedů. Pokud tohle má být zábava, kterou lidi oceňují, což se podle hodnocení 82% očividně děje, jsme jako lidstvo v prdeli. (7%)
Skuteční lidé (2012) (seriál)
Proklikal jsem se prvním dílem, zkusil druhý, ale nešlo to. Nic se tam neděje, nějaké nudné a neznámé obličeje se tam buď hádají nebo mluví o něčem, co mě nezajímá. Není tam zřejmá ani zápletka, žádný progres, cíl, akce, nic, jen nuda a rodinné tlachání. (5%)
Vřískot 6 (2023)
Šestá kopie nepřináší v souladu s očekáváním nic. Z dvouhodinové brutálně převalené stopáže se tak hodinu a půl vyžvatlává o blbostech parta nesympatických pitomců. Ve zbytku času se ty postavy klasicky chovají jako idioti a také se účastní nudných, notoricky ohraných popichovaček s nulovou invencí a nulovou zajímavostí. Debilní závěr se pak k úrovni tohoto díla výborně hodil a hezky ho zaobalil do kabátku z nefalšovaných hovínek. (14%)
Express (2022) (seriál)
Nezvládl jsem pilot. Baba kecá, děcka, rodina, párová terapie, nezáživná nuda. (3%)
Becky je zpět (2023)
Taková komedie o pár tupounech a jakési přelíčené nasrané holce, co je chce oddělat. Zkraje jsem trpěl a skoro to vypnul, ale tak po 40 minutách se konečně začalo umírat a docela fajn, takže tenhle formát černé komedie už ušel. Jinak hrozná volovina a kdyby to nemělo scénář a všichni by jen mlčeli, bylo by to lepší. To tlachání musel sepsat asi nějaký adolescentní génius. (35%)
Odsouzení (2010)
Další TV šlichta označená zde jako thriller. (2%)
Breaking (2022)
Dnes už může kdokoli natočit cokoli. (0%)