Recenze (3 846)
Smrt v ráji - Série 3 (2014) (série)
↘️ 20%
Smrt v ráji - Série 2 (2013) (série)
↘️ 18%
Smrt v ráji - Série 1 (2011) (série)
⬇️ 8%
Nezvěstná (2023)
5 minut a stačilo. ⬇️ 0%
Konstelace (2024) (seriál)
První díl by se dal, částečně, považovat za sci-fi. Ostatních 7 zbytečných dílů bylo rodinné drama o malé holce a její matce. Díky tomu, že jejich otravné a neméně zbytečné dialogy zabíraly tak 90% stopáže, a i ten zbytek byla nudná sračka, tak bylo sledování tohoto seriálu velmi rychlé. Jen mě bolí prst od neustálého přeskakování toho nudného balastu. ⬇️ 8%
North Shore (2023) (seriál)
Tak 60% stopáže je vata a zbytek nuda. Jde si to svým hlemýždím tempem vpřed, aby se to kolem poloviny transformovalo na legitimní telenovelu s prvky krimi a politických půtek. ↘️ 17%
Harry Palmer: Případ Ipcress (2022) (seriál)
Zdlouhavý, nepříliš zajímavý, špionážní seriálek. Zkraje skoro komedie, pak se tváří vážně, pak od 3. dílu nudí jak se tam ti týpci přetahují, kdo má většího vrabce (pták). Místy už to připomíná i telenovelu. Poslední díly nezaujmou skoro vůbec, do ztracena. ↘️ 23%
Prey (2024)
Předlouhá až nekonečná konverzačka pár lidí uvízlých na savaně. Přidali taky několik záběrů lvů z dálky, kteři však paradoxně nedostali v tomto pseudodíle žádný prostor. Furt tam účastníci jen chodí, žvaní nebo čumí. Nepočítám toho digitálního lva ke konci. To byl opravdu řádně vyšmejděný pokus o animaci. Aspoň, že ti připitomělí pánbíčkáři tam sem tam upustili nějaký ten frk... Celkově na hranici odpadu, naprostá většina stopáže vhodná jen na přetočení. ⬇️ 12%
Bratři (2009)
To není thriller ani válečný film. To je velmi nezáživné rodinné drama s 95% vaty - manželka, děcka, rodiče, bláboly, ... ⬇️ 4%
Baby Blues (2008)
Amatérský flus. ⬇️ 0%