Recenze (3 849)
Joe Dirt 2: Beautiful Loser (2015)
Nehorázná, tupá, blbá a nudná sračka
Sky Fighters: Akce v oblacích (2005)
Francouzský Topgun. Akorát oni to berou vážně :)
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Divatelne bez preskakovani, ale docela nuda a nic moc.
The Boy (2016)
Otresne.
Agent z vesmíru (2007)
Otřesné
Ztracené město (2008) (TV film)
Otřesné
Zúčtování: Armagedon (2009)
Takovou sracku nelze hodnotit
Do posledního dechu (2016)
Monotonni, delsi, ale docela divatelne. Jen ta jeho stara byla fakt hnusna. Taky kamera a hudba asiciovala Titanic, tak se to po nem nejak svezlo.
Smrt čeká (2016)
Dokoukano za 10 minut. Nedivatelny odpad. Odporny casting jako bonus. Vsechno spatne.
Hush (2016)
Pomalé, nudné, celé potmě, sem tam šmouha světla, sem tam napínavé, pak zase dlouho nuda... Celou dobu jsem se těšil, až tahle blbost skončí. Trvalo to nepříjemně dlouhých 80 minut. Ještě že jsem tak polovinu filmu popřeskakoval, protože se na to fakt nedalo dívat.