Recenze (138)
Sex O'Clock (2023) (seriál)
Na naše poměry je to špička. Smekám klobouk před tvůrci a hlavně před všemi herci, kteří se svých rolí zhostili opravdu bravurně. Takové české Sex Education si nechám rozhodně líbit!
Boba Fett: Zákon podsvětí (2021) (seriál)
Bylo to vynikající, akorát že vůbec. Parta absolutně nesympatických a odporných puberťáků na barevných moto-vznášedlech, to byl hodně špatný vtip. A sebevražedné stahování všech spojenců ke Svatyni v posledním díle? Totální groteska. Je to škoda, protože bez těch pár do očí bijících scén by to vlastně byl celkem povedený Star Wars seriál o Boba Fettovi. Teda jen do čtvrté epizody, protože od páté nahoru už to byl čistokrevný Mandalorian & Grogu.
Mr. Robot - Série 4 (2019) (série)
Jako celek je to jednoduše masterpiece s absolutně božím soundtrackem. Bye, Elliott!
Duna (2021)
Předlohu neznám, jenom jsem jako malej pařil Dune II a Dune 2000, takže jsem před shlédnutím prakticky netušil, co mě čeká. No a teď jsem velmi mile překvapen! Po dlouhé době konečně pořádné scifíčko. Má to své mouchy, ale ty podle mě zmizí, až to bude kompletní a trochu to uzraje.
Dracula (2020) (seriál)
Kuky kuk... pojď za mnou!
Vlastníci (2019)
Bylo to fajn, ale to je asi tak všechno.
The Mandalorian - Kapitola 8: Vykoupení (2019) (epizoda)
Dva "přesně" střílející stormtroopeři na začátku epizody byli naprosto boží a už jen za tuto scénu bych dal plný počet.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Trailer - totální brak. Film - boží! Alita byla skvělá a snímek má celkově parádní tempo. Ani chvíli jsem se nenudil. Pevně doufám, že se dočkáme pokračování.
The Mandalorian - Kapitola 2: Dítě (2019) (epizoda)
Konečně někdo v Disney pochopil, co chtějí fanoušci Star Wars vidět. Za mě naprostá spokojenost!
Teroristka (2019)
"Vy jste dobrý svině."