Recenze (717)
Kouř (1990)
Jedna hvězdička za fešandu, mladičkou Zedníčkovou, jedna hvězdička za perfektní zobrazení šedi a špíny konce osmdesátých let. Navíc to bohužel nevytáhne ani Arnoštek.
Nikdy nejsme sami (2016)
i přes velkou snahu jsem tuhle oslavu psychopacie a hypochondrie nedokázal dokoukat!
Surfařka (2011)
Sportovní dramíčko podle skutečné události, jehož autenticitu nedokážu posoudit. Tak jen vytáhnu pěkné pláže, vlny, sluníčko a holky v bikinách
Dorian Gray (2009)
Oproti románu dost erotické a dost dekadnentní. Ale myšlenka nestárnutí a nepřenášení odrazu špatných vlastností duše na obraz tváře, je zde zachycena dobře.
Wimbledon (2004)
Rádoby sportovní drama které ovšem výrazně sklouzává k obyčejnému romantickému filmu. Za Paula Bettanyho přidávám jednu hvězdičku.
Alexander Veliký (2004)
Nechtěně (a samozřejmě vím, že to není pravda) se mi při sledování tohohle filmu vybavila slavná věta „co Řek to buzerant“. Ne vážně pokoukání to není špatné. Dobře udělané bitvy, skvěle vybrané lokace, děj je ale bohužel takový žádný a jako největší problém filmu vidím casting…. Herci se moc nepředvedli….
Ponorka U-571 (2000)
Celkem solidní ponorkářský film, i když na Petersona to nemá (to asi nikdy žádný ponorkářský film mít nebude) tak se na to dá velice dobře koukat. Příběh je hodně obyčejný bez zádrhelů, ale solidní akce a to slušně vynahrazuje. Jen ten Jon Bon Jovi mi přijde navoněnej a do ponorky se nehodící.
Prezident Blaník (2018)
Zasmál jsem se a mnohokrát, chvílemi to byl sice hořký smích při vědomí, že to takhle nejspíš doopravdy funguej, ale smích a upřímný to byl. Problém je, že tenhle formát pořadu je super pro 10-15 minutový vysílání na internetu, jako celovečerní snímek začne dřív nebo později nudit!
Učitelka (2016)
Vůbec jsem podle názvu nečekal, takhle hutný film s výbornou atmosférou. Jak vidno hranice mezi pomocí a úplatkem a mezi žádostí o pomoc a vydíráním je velice, velice tenká, obzvláště v tíživé atmosféře totalitní společnosti, kde se hodnoty lidství posouvají pouze k touze po přežití. Neodpustím si poznámku, že mi okamžik rozhodnutí zda stížnost podpořit nebo ne evokoval slavných Dvanáct rozhněvaných mužů.
V srdci moře (2015)
Taková celkem dobře udělaná a dlouhá reklama na jeden z nejslavnějších románů literární historie. Natrikování velryb skvělé (dnes ale už samozřejmost), herecké výkony slušné, jen ten příběh malinko pokulhává, je to spíš obyčejné survival drama, ale ono taky co natočit o sadistických řeznících co se nazývali (vel)rybáři…..