Poslední recenze (139)
Prázdniny s Broučkem (2024)
Překvapivě fakt vtipnej a záživnej rodinnej film. A to tento žánr už tak od 12 let moc nemusím.
Harry Palmer: Případ Ipcress (2022) (seriál)
Zatím to hodnotit nebudu, protože jsem viděl jenom ty dva díly na iVysílání, ale strašně se mi to líbí. Možná to je mojí úchylkou na šedesátý léta, ale snad ve skoro každé scéně vidím nějaký odkaz na britskou kinematografii té doby - a to hlavně na filmy s Michaelem Cainem, ttřeba jízda autem na výslech ve druhé epizodě a prostřih na detail přeřazení šaltrpákou je očividný pomrknutí směrem k Chyťte Cartera.
Doktor z hor: Nové příběhy (2008) (seriál)
Nejsem cílovka, viděl jsem jen pár dílů během obědů u babičky, ale třeba jí to strašně baví a přesně její hlavní argumenty i tu čtu často: krásná příroda, šikovný a sympatický hrdina a nějaký ten ucházející (byť občas nelogický) děj okolo. Kdybych to měl hodnotit jako dramaturg schvalující scénář, jako kritik nebo i jako divák, který má být cílovkou, byl bych krutější, ale takto jako "outsider" na tom nevidím v podstatě nic špatného a jako televizní produkt to účel splňuje.