Recenze (49)
65 (2023)
Kylie Ren bojuje s pulzní puškou s dinosaurem.... 15 km jde tři dny a všechna zranění si snad udělal on sám. Žili spolu šťastně až do smrti.
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Stačila reklama
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Totální sračka...
Robin Hood (2010)
To byla ale kravína, naprostá ztráta času. Celá anglická armáda v počtu tak 500 vojáků vyhání Francouzskou z pláže jak v Normandii. 68% nechápu za co.
Válka dronů (2016)
Tvl tak kdo tohle platí, je asi magor. Efekty tak z roku 95 a po záběru na nebe se ani nesnaží vymazat letící letadlo 🤦
Noční agent (2023) (seriál)
Lepší než jsem čekal. Homeland to není, ale je tam taky dost mrtvol. Skoro škoda, že to uteklo tak rychle. Druhá série někde v cizině by mohla být ještě lepší.
Z cizího krev neteče (2013)
Ta ženská se prostě nedá vydržet ani 5 minut.
Z jiného těsta (2023)
Docela mě to bavilo, ale jestli to odpovídá a tohle se teď v USA děje, tak jsou úplně v prdeli a pořád 100 let před opicema....
Avatar: The Way of Water (2022)
Podívaná je to opravdu parádní, jinak je to ale děsná nuda a vůbec mě to nebavilo. Některé scény vypadají spíš jako počítačová hra, příběh tragédie a nuda bez nápadu. Viděno 3D, HFR, Dolby Armos
Můj muž to dokáže (2022) (pořad)
Stačila mi ukázka, na tohle nemám žaludek.