Oblíbené seriály (10)
Naruto (2002)
Je to můj nejoblíbenější seriál, ale musím uznat že 7. a 8. série jsou nudné. Už jsem skoro u shippudenu a podle toho co jsem slišel to bude lepší než ty první díly.
Je to můj nejoblíbenější seriál, ale musím uznat že 7. a 8. série jsou nudné. Už jsem skoro u shippudenu a podle toho co jsem slišel to bude lepší než ty první díly.