Poslední recenze (60)
Do hloubky: Případ vraždy v ponorce (2020)
Čerstvě dokoukáno a smíšené pocity.. Dokument, který měl původně sloužit jako obrázek dobráka, co si tak nějak na koleni plní svoje sny a veřejnost mu děsně fandí a ve finále posloužil jako jeden z důkazních materiálů proti tomu dobytkovi... Osobně mi bylo z tohohle strejdy od prvního záběru blivno a je dle mého názoru dost evidentní, že má všechny ty spolupracovníky silně u řiti a jediný o co mu jde, je vlastní prospěch, včetně vlastního obrázku typu ,,To jsem ale dobrej a úžasnej co?,, Je až zarážející, kolik indicií nechával a v klidu na kameru povídal, co povídal.. To, co řekl v posledních dvou větách je mrazivý. Co musela prožít ta novinářka v ponorce si neumí nikdo ani představit..
Rudá volavka (2018)
Za mě perfektní překvapení. Nic jsem od filmu nečekal a odcházel jsem nad očekávání spokojen. Film má velmi brutální sklony, násilí, ovšem zase to s nimi nepřehání takže do filmu se to hodí skvěle. Ruský akcent J. Lawrance mě příjemně překvapil a vůbec scény odehrávající se v Rusku působí velmi autenticky. O 4. škole, kam hlavní hrdinka nastoupí ani nemluvím.... Film má velmi dobré tempo a není tam snad žádné, hluché místo. Vše do sebe na konci zapadne, včetně odplaty pro strýčka Katariny Dominiky Jegorovové. Navíc J. Lawrance je ve filmu zhruba 4x úplně nahá, co víc si přát.. Pro mě jeden z nejlepších filmů roku. Kdo má rad thrilery, napětí a nevadí mu pár brutálních scén, bude velmi spokojen.
Mariňák (2005)
Neskutečná, ale opravdu neskutčená nuda.... Přijde mi že 80% hodnocení u tohoto filmu dělali ,,vojáci,, z tohoto filmu.