Recenze (123)
Pašerák (2018)
Proste … Clint.
Nene (2022)
Neuveritelna picovina. Ale strasne sa mi to pacilo.
Slow Horses (2022) (seriál)
No, fakt dobree. Co mam ine povedat.
Vetřelec: Covenant (2017)
Nodopice. Nestacilo to dojebat raz, treba to zduplovat.
Projekt Adam (2022)
Boze to je piicovina Ale ked oni to vedia spravit tak dobre neuveritelne. Nasmial som sa, slzicku uronil…I found you :)
Jisté ženy (2016)
Nie pre kazdeho film. Pre mna ano, mam empatiu a pacia sa mi filmy kde postavy maju cas a priestor. A nemusia pritom zachranit svet a nemusi sa odohrat ziadna tragedia alebo prezit nasilie. Fajn :)
Země nadějí (2018)
Tak, minimalne styri, nie? Pre mna skoda toho zdramatizovania, chcel som len pribeh so samymi dobrymi vecami :)
Soumrak dne (1993)
Chlap co sluzi 50 rokov a potom pustia holuba co vlietol dnu kominom. Na slobodu. Kto si uz dnes dovoli taky zaver filmu. Milujem Emmu!
Americká reportérka (2016)
Super. Maly bezvyznamny leskly kamienok. Ale pekny.
Druhá nebo první (1998)
Dramaticko romanticko slzoidna pecka. Suzan, Ed, Julia a deti. Vsetci boli super.