Recenze (182)
Propadlí lásce (1997)
Tak k tomuto filmu mám len dve slová, čo ho dokonale vystihnú: bláááznivá komédia (neuveriteľne bláznivá:-))
Fotr je lotr (2000)
Tak je jedna z najlepších komédií, aké som videla....To fakt:-)) Niektoré tie scénky sú fakt nezabudnuteľné a keď sa k tomu pridá pohľad Roberta De Nira, keď napr. Grega napojí na detektor lži...Čo viac od oddychovej komédie chcieť??
Jeho fotr, to je lotr! (2004)
Oba diely si vynikajúce komédie, v tomto sú dokonca dvaja fantastický herci, nielen jeden a to Dustin Hoffman a Robert De Niro, ktorí sú tak perfektní v tej svojej postave a každému tá jeho rola fakt presne sadne.Skvele som sa bavila, oplatí sa tento film pozrieť už len kvôli tým dvom vyššie uvedeným hercom, vypnúť a proste sa zabávať:-))
Hvězdný prach (2007)
Robert De Niro ako baleťák, Charlie Cox najprv ako "ťuťko" a potom oplývajúci šarmom a charizmou, Michelle Pfeiffer ako zošúverená bosorka a kúzelná Claire Danes v šatách ako z poťahu zo žehliacej dosky...Nenechajte sa zastrašiť, nechcela som poznačiť týmto nič negatívneho, iba na čo sa môžete pripraviť...Kúzelná rozprávka, ktorá nie je práve pre malé detičky, ktoré milujú zvieratká a bábiky...Je to skôr rozprávka pre "odrastené deti" (pre starších, ktorí majú radi rozprávky, pre tých čo nepochopili narážku:-))Film podľa rovnomennej predlohy, je oveľa lepší ako knižka, to mi verte, číítala som ju...Jedna z najvydarenejších a najkúzelnejších rozprávok poslednej doby, ktorú by ste si nemali nechať za žiadnych okolností ujsť, ja som sa do nej zaľúbila na prvé pozretie:-))
Špióni jako my (1985)
Skvelá komédia...čo viac dodať, len pozreť:-))
Pošli to dál (2000)
Tento kúsok je pre mňa jeden z tých malých filmov s veľkým srdcom...Najväčšiu zásluhu má na tom malý Haley Joel Osment, ktorý je jeden z najtalentovanejších detských hercov....Mnohí tu píšu niečo o presladenosti, klišé a podobných veciach, názor im neberiem, ale myslím si, že to trošičku prehnali...naozaj netreba tento film tak zatracovať.Ale veď koľko ľudí, toľko chutí...:-))
Den nezávislosti (1996)
Jeden z mála filmov, ktorého slovenský dabing je pre mňa nilenže vcelku dobrý ale proste super, vlastne ako celý film.Dobré herecké osadenstvo, Will Smith je skvelý a ako ťahá mimozemšťana po púšti..no proste jedna z tých scén, na ktoré sa nezabúda:-))A čo tam po tom, že Socha slobody bola zase raz zničená aj keď tentokrát mimozemšťanmi...
Muži v černém 2 (2002)
Tak toto je o 100 alebo aj 200%horšie ako jednotka....Možno keby to nebolo pokračovanie MIB jednotky, tak by som nebola až taká tvrdá, ale tá časť nasadila takú vysokú latku, že toto to určite neprekonalo ani zďaleka...Je to ďalší dôkaz, že dvojky známych a vydarených filmov sa málokedy vydaria....
Muži v černém (1997)
Super komédia, ktorá nikdy neomrzí (aspoň mňa:-)) a tých nie je veľa...:-))
Vlak do pekla (1993)
Tak taký hrozný film som snáď ešte nevidela a dúfam, že už ani neuvidím....To už kto mohol vymyslieť a zrealizovať??To určite nebol pri zmysloch...To je normálne týranie filmového diváka...A Hugh Grant, ten tam zablúdil, či mu úplne preskočilo??Jedným slovom hrôza, hrôza a ešte hrôza....Nepozerať ak nechcete prísť o svoje duševné zdravie...