Recenze (445)
Agent Carter (2015) (seriál)
První série, se rozjíždí překvapivě dobře (na Marvel a seriál). Jen tak dál Peggy!!
Agresivní virus (2014) (seriál)
Celou první sérii jsem byl nadšen a netrpělivě sem očekával velké finále, které my vystřelí mozek z hlavy (doslova). Jediné co jsem však dostal byl impotentní závěr bez špetky emocí. Proto snižuji hodnocení a jediný z čeho jsem vlastně nadšený jsou masky, které byli jak už to u Tora bývá, fenomenální.
Alenka v říši divů: Za zrcadlem (2016)
Má to své světlé stránky, ale po většinu času spíše ponořeno do tmy.
Aliance (2016)
Jednu hvězdu za námahu. Jinak to nestojí ani za řeč. Nevím jestli jsem tak hloupý (nevylučuji) nebo tak náročný (nejsem), ale nepochopil jsem o co vlastně jde. Genetika, modifikování, experimenty, velký bratr, financování, špiclování atd. Kdo je proti komu, kdo je s kým a pro co. Těžko říct. Otevření bran franšíze moc nepomohlo a bohužel z toho byl cítit velký amatérismus. Škoda.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Přeboostovaná vizuální onanie. Ačkoliv se v těchto lahůdkách většinou vyžívám, tohle bylo trochu moc. Zápletka jasná. Prostě Badass nasranej až po uši, všechno nenávidí a chce zničit svět. K tomu pár světýlek, mega monstrozní hudba a spousta rozžhavenejch zásuvek k tomu. Možná sem čekal něco malinkno více. Lepší příběh, složitější propracování postav, mnohem lepší scénář. Přece jenom komiksový filmy, už se posunuli někam jinam a mají více filozofický podtext, než hraní basů na elektrárnu. Sečteno a podtrženo: Uzemnit !
Amy (2015)
Emo-cuc se vším všudy. Spíš mě zaujalo (zarazilo), jestli by bylo možné, na základě mé digitalní stopy, taky natočit film. Možná by to nebylo úplně video, ale minimálně prezentace by se udělat dala. Proč teda točit dokumenty, když se dá posbírat už natočený a mnohem autentičtější obsah?
Anihilace (2018)
Nezajímavé, nezáživné, nudné a otravné.
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
No, neusnul jsem.
Anthropoid (2016)
No minimálně mě to donutilo sáhnout po wikipedii a doplnit si znalosti. K mé velké radosti se zase tak od skutečnosti neodchýlili i když do toho chtě, nechtě museli zakomponovat holky český, které všem bezpodmínečně musí zamotat hlavu. Jinak parádní podívaná, atmosféra hustá, čeština divná a lokace výborné. Takhle by se asi měli točit filmy v Česku, třeba bych na ně konečně začal chodit.
Ant-Man (2015)
Po fiasku s novými Avengers, se Marvel vrací zpět k tomu původnímu co nás baví, čemu se smějeme, kvůli čemu je vlastně celý Universe je tak unikátní. Málo známí herci předvádějí obdivuhodné výkony a i když děj není nic složitého, je to přesně ten styl vyprávění, který komiksovým zpracováním sedí. Ačkoliv super schopnost Ant-mana není nijak zvlášť bombastická, její pojetí, změna perspektivy, průhledy, vytáčky, zvětšování, zmenšovaní, boje, bojůvky, skily atd. jsou přímo famózní. Partička Avengerů se tak rozšiřuje o právoplatného člena, škoda jen, že už jich začíná být moc a celý děj se tak bude tříštit více a více. no uvidíme. Každopádně další Marvelovská pecka, kterou stojí za to vidět.