Recenze (445)
V bezpečí (2018) (seriál)
Super drama krimi s úžasným "Dexterem" starostlivým tátou. Napětí jak blázen.
Ghostland (2018)
Skákání v čase a realitou je fajn. Ale to je tak všechno, protože je to je hodně předpovídatelné.
Ant-Man a Wasp (2018)
Ne tak vtipné jako první díl, ale stále na špici od Marvelu.
The Death of Superman (2018)
DC by mělo zůstat u animace...
Hurricane Bianca: From Russia with Hate (2018)
Kdo nezná tuhle komunitu, nemůže soudit.
Ghost Stories (2017)
Nevěříte?
Solo: Star Wars Story (2018)
Rozjezd byl slušný, ale pak někdo šlápl na brzdu a nechal to vyšumět do prázdna. Škoda, ale i tak pobavilo.
Psí ostrov (2018)
Absolutně geniální. Hravé, ale zároveň kousavé. Vtipné, ale nepříjemné. Excelentní animace. Za mě film roku.
Avengers: Infinity War (2018)
Není to tak jednoduché skloubit tolik příběhů do jednoho, aby z toho nebyl úplný guláš. Ale nějakým zvláštním způsobem se to povedlo. Vtipný je, že to není film o hrdinech, ale o Thanosovi. To je jeho snímek a nikoho jiného.
Tiché místo (2018)
V kině nikdo ani nedýchal.