Oblíbené seriály (10)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Teorie velkého třesku (2007)
Přátelé (1994)
Dexter (2006)
4. série nejlepší. Trinity. A ten konec od filmu SEDM nej šokující!!!!
Ztraceni (2004)
Hannibal (2013)
Mrtvý bod (2015)
Quantico (2015)
MÁTE RÁDI LOST - ZTRACENI, TAK SLABŠÍ ODVAR A MÍSTO OSTROVA TRÉNINGOVÉ MÍSTO FBI