Recenze (31)
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
What a shit show ;-) fuck you fly over ;-)
Dánská dívka (2015)
Oscaruhodny vykon ;)
Mládí (2015)
Po skonceni filmu zavladlo hrobove ticho nemeho uzasu, byla to druha vetsi velka nadhera !
We Are Your Friends (2015)
Emily emily emily music emily emily emily sound emily emily emily ;-)
Spící agent (2015)
Ma to sve svetle momenty ale spise je to idealni pro americke zhulene teenageri :-)
Hitman: Agent 47 (2015)
Tak nejlepsi Hitman je zena ? Proc ne tahla to solidne ale puvodni Hitman jako nebyl diky tomu uveritelny resp diky vyberu herce. Moc kecu moc romantiky a moc drama a zena stale brecela a do toho desna hudba. Par akcnich scen uzasnych ale ty byly pouze dve a to solidni krvava vyvrazdovacka v hangaru a druha napojeni Audi na silnici draty. Puvodni Hitman mel alespon lepsi herce v hlavnich rolich a celkove se na nej lip vzpomina.
RYTMUS sídliskový sen (2015)
Je jiny nez pusobi a proto je mi sympaticky. Je uveritelny a uprimny.
Nesmrtelný (2015)
Silny Tarsem tahl pouze prvni pulku filmu, kde opet byla snaha o vizuelni dokonalost ale presto prijemny akcni film se super napadem a udrzoval napeti, a ktery celkove prekvapil.
Amy (2015)
Husi kuze z krute reality, ztracena duse, ktery nikdo nepomohl ale pouze na ni parazitovalo ;(
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Nasty bomb ;-) sexy hlas Alicie, dva kocouri, vizuelne krasne scenerie, moda, auta, yachty a vse motorove, prijemna hudba, dokonala kamera a strih vcetne vtipnych dialogu. Jen z mucitele bohuzel nesel vubec strach ;-(