Oblíbené filmy (10)
Donnie Darko (2001)
Donnie je mou srdeční záležitostí už od 14 let kdy jsem ho poprvé viděl a naprosto mě odrovnala složitost příběhu. Od té doby jsem ho viděl minimálně dvacetkrát a klidně bych si Donnieho pustil hned po jednadvacáté, protože jistě vím, že v něm objevím zase něco víc než jsem měl možnost do teď postřehnout. Film má zvláštní, až magickou, atmosféru 90. let, kterou nenásilně podtrhuje dokonalý soundtrack a Jake Gyllenhaala, který svou roli schizofrenického pošuka zahrál na výbornou. Film nabízí od každého trochu. Co může být zprvu záhadou se v momentě mění na vtipnou komedii, aby jsme za dalších 5 minut sledovali téměř hororovou scénu. Paranoia, portál, Frank, Konec světa, Joy Division...
Avatar (2009)
Vyrostl jsem na Sci-Fi, ale když jsem 4 roky zpátky šel do kina na Avatara, cítil jsem se jako to dítě, co kdysi s naprostým úžasem sledovalo Star Wars na VHS. Co víc dodat, pro mě TOP 5 Sci Fi.
District 9 (2009)
Nespoutaný Django (2012)
Strážci - Watchmen (2009)
Temný rytíř (2008)
Godzilla (2014)
Tohle bylo jednoduše boží... Gareth Edwards přistupuje k látce naprosto odlišným způsobem než by se od podobného snímku čekalo. Kde Pacific Rim minulý rok lapal po dechu, tam se Godzilla ozývá z plných plic a všechna má tajná přání se vyplnila. Film začíná pozvolna a možná se někomu může zdát úvod prázdný, ale než se nadějete, vtrhne vás to a už nepustí. Režisér si opravdu dal záležet, aby nenatočil další zbytečný monster movie, který by byl jen přehlídkou pc triků, ale snaží se nám poskytnout podobný zážitek jakým byl originál z roku 1954. Velké množství momentů mi utkvělo v paměti. Některé byly opravdu epické a i když se najde pár chyb tak stejně se okamžitě ztrácí pod masivním Godzillou, z kterého Gareth Edwards udělal zase tu badass stvůru, kterou nenalákáte na spoustu ryb.