Recenze (1 130)
Au-delà des cimes (2008)
Výborně natočený dokument. Komu čest, tomu čest a Catherine obzvlášť za její umění.
Sandstone (2012)
hodnotím jakožto lezec a příležitostný pískař :-)
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
krásný, čistý film
Metallica: Through the Never (2013)
Pro fanoušky jasná volba. Nechápu, proč tady někdo Metallicu haní a píše absolutně zcestné nesmysly. Pokud nějakou kapelu rád nemám, tak přeci nevyhodím 200 korun za IMAX abych se ještě více utvrdil v tom, že toto opravdu není můj šálek čaje. Takový komentář bych nepovažoval za cokoliv vypovídající o úrovni a kvalitě tohoto "filmu". Za mě ve spojení s koncertem z Edenu dokonalá záležitost. Užil jsem si to tak jako bych tam opravdu byl! Skvělá show! Metallica forever!
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
Pár vrásek nemůže zkazit tak skvělý humor! Red Dwarf opět v nejlepší formě!
Nedotknutelní (2011)
Krásný příběh. Skvělý herci. Tenhle film musí potěšit snad každého. 90%
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Je to více pohádkové než původní Pán prstenů, ale člověk už tak trochu ví co čekat... Jackson předvádí to nejlepší co může a výsledek je užasný. Thorin Pavéza je mým adaptem na nejcharismatičtějšího trpaslíka v dějinách! 90%
Umělec (2011)
Neuvěřitelný film! Dávám 100% a pocity si nechám pro sebe - někdy jé méně slov opravdu více.
Temný rytíř povstal (2012)
Joker byl chaos, Bane je zlo v nejsirovější podobě. Film je přesně takový jaký měl být, vše do sebe neuvěřitelně zapadá a není v něm ani o minutku na víc, či méně. Nolan je mistr svého oboru!
Když kámen promluví (2010)
Jarda je "švihlej", ale děkujme za něj a i za jiné, kteří mají tu mediální "cestu" k tomu, aby promlouvali k širším masám. Díky takovému člověku si člověk opravdu připadá, že nic není tak jak se na první pohled zdá.