Recenze (46)
T2 Trainspotting (2017)
T2 Trainspoting vidím jako úspěšné pokračování prvního filmu. Návrat Marka po 20 letech poté co okradl své kamarády o pěkný balík peněz, jejich znovu shledání a potkání se s Frankem (aka Begbie) tvoří zajímavou zápletku. Ovšem tomu chybí ten správný vibe, který panoval v prvním filmu. Skvělý scénář a režie, luxusní kamera a silný Skotský přízvuk ovšem nemohou předčit dojmy z prvního filmu. 80%
Dočasný domov (2013)
Short Term 12 je velice povedené drama z prostředí dočasného domova pro dospívající děti, kteří se ocitli v tísni. Snímek je nejen kvalitně natočen ale i skvěle zahrán. Kvalitní scénář dodává snímku autentičnost a v kombinaci se skvělými hereckými výkony i věrohodnost. 90%
Ztrácení (2014)
The Falling, mysteriózní psychologické drama, které je pro každého jiné. Ze začátku jsem nevěděl co si o filmu myslet, nevěděl jsem co se děje. Divák je vhozen přímo do děje bez jakéhokoli vysvětlení a sám prochází dějem hledá vysvětlení a každý jej nalezne trochu jinde. Z počátku jsem se trochu nudil ale později jsem se do filmu ponořil hlouběji a snímek jsem si užil. Dobrý scénář, kvalitní herecké podání (Maisie je ve svém věku skvělou herečkou) s nádhernou hudbou tak tvoří jedinečný snímek, který ovšem není pro každého. 80%
Kniha lásky (2016)
The Book of Love, drama jež nijak neohromilo ale ani nijak nezklamalo. Průměrný scénář, dobré herecké výkony a skvělá Maisie Williams z tohoto snímku dělá průměrné drama. 60%
Cyberbully (2015) (TV film)
Po znovushlédnutí s časovým odstupem musím přehodnotit své minulé hodnocení. Filme je sice povedený, a herecký výkon Maisie skvělý ale příběh je místy tak absurdní že to až bolí a psychické naladění hackera je vhodné tak akorát pro psychiatrickou léčebnu, nicméně námět je velmi zajímavý. 60%
Podfu(c)k (2017) (seriál)
Kvalitní seriál s rychlým spádem a dobrým námětem (film na kterém je seriál založen jsem neviděl). Je to perfektní na odpočinkové večerní sledování, kdy se člověk u seriálu pobaví. Hudba, kamera i scénář krásně zapadají do sebe a seriál tak působí autenticky. 80%
iBoy (2017)
Povedený snímek, který mě ihned zaujal. Film je kvalitně zpracován s uvěřitelnými a kvalitními hereckými výkony, s dobře provedenou kamerou a velmi dobrými efekty. Film celkově působí atmosférou hry watchdogs a zajisté potěší mnoho jejich příznivců. Netflix odvedl dobrou práci a teším se na to s čím přijdou dále. 70%
Malý princ (2015)
Malého Prince jako knihu miluju. Je naprosto úžasná. Film je takovým příjemným pokračováním knihy a velmi pěkně přibližuje myšlenky z knihy. Je nádherně naanimovaný a doplněný krásnou hudbou. Ovšem místy jsem se přistihl jak koukám na čas a tak nemohu ohdnoti více jak 80%
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Neskutečné dno českého filmu. Neslané a nemastné. Dialogy bez života a emocí. Nápad sice pěkný ale mohlo to být lépe provedené. Nestojí za více jak za 10%
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Super pohádka, která se ovšem příliš nehodí pro děti. Dobré herecké výkony a povedená kamera úžasné kostýmy a hudba se zajímavým nápadem z toho dělá povedené moderní dílo filmařského průmyslu.