Recenze (876)
Kameňák 2 (2004)
HNUS HNIS HNŮJ !!! Takovou sračku člověk neviděl...no teda už viděl. Jak může někdo natočit takový naprosto NECHUTNÝ (z té hnusné báby se mi chtělo nejednou zvracet) "FILM"...a ještě když si vzpomenu jak bylo ve "FILMU" o "FILMU" kdysi na NOVĚ dáváno tolik prostoru debilnímu kreationovému tělocvikáři MAXovi a super zombíkovi na české hudební scéně V(-v-v-vole)ndráčkové....tak se ptám: PROČ ? (ne, že by mi to nějak vadilo, že těm dvěma kreatůrám bylo ve filmu věnováno minimum místa, spíš naopak - ty držky tam vůbec nemusely být, ale NOVA prostě musela prosadit tyto "legendy" a postavit skoro celý "Film" o "Filmu" jen na nich)NOVA je holt NOVA a Kameňák k ní rozhodně patří....užijte si svou posranou trilogii !
Prasátko a jeho velký příběh (2003)
Děkuji ti prasátko za tento nádherný film, který ve mě probudil mnoho krásných vzpomínek.
Kaena: Proroctví (2003)
Ani dva režiséři a ani animace nepomohla tomuto snímku k dosažení té nejvyšší mety...
Grinch (2000)
Naprosto parádní vánoční "pohádka" ;o) Grinch je sympaťák "jako svině" (doslova) a taky parádní hláškař. Vizuální stránka filmu je více než parádní a řekl bych, že vizuální efekty ještě DLOUHO nebudou překonány (Van Helsing by se měl stydět...a to bez prdele).
Snowboarďáci (2004)
Tento film se mi (kupodivu) líbil...Kotek ukázal, že umí i hrát, když se mu chce (jelikož v Pojišťovně štěstí....no comment) a i holky byly pěkné, takže 4 gwjazdy.
Donnie Darko (2001)
Úžasné, brilantní, fantastické (a nevím co ještě) umělecké dílo, které nám Richard Kelly naservíroval vás nenechá ani na jedinou chvilku odtrhnout oči od obrazovky...prostě Donnie Darko, no.
Futurama (1999) (seriál)
Pokud se o Simpsonech říká, že je to nejlepší kreslený seriál na celém světě, tak FUTURAMA je potom nejlepší kreslený seriál v celém vesmíru ;o) Bender NA HRAD !!!
Liga výjimečných (2003)
Pokud někdo tento snímek chce brát vážně, tak je zralý na psychiatrickou léčebnu (a pokud chtějí některé děcka dělat chytré, tak ať se jdou podívat na Ferdu Mravence). Pokud se ovšem přizpůsobíte žánru, tak se budete celkem dost bavit.
Lara Croft - Tomb Raider: Kolébka života (2003)
Možná si řeknete, že jsem šílenec (a nebudete daleko od pravdy), ale Lara mě v tomhle filmu nenudila ani na nejmenší chvíli a navíc to má tu správnou atmosféru...přesně takovou, jakou měly hry.
Soumrak mrtvých (2004)
Soumrak mrtvých = Od soumraku do úsvitu (zombie remix)