Recenze (173)
Dunkerk (2017)
Filmovou konstrukci tu má Nolan sestrojenou a vymyšlenou perfektně. Jenže hladina empatie je na úrovni pláže za odlivu. Anebo mě válka obecně irituje už tak moc, že nevydržím ani u tý na stříbrným plátně a od špičkovýho tvůrce.
Malá sokolnice (2016)
Cerstvy stopy ve snehu. Lak na nehty. A ta spravna liska.
13th (2016)
Like, WHAT THE FUCK IS WRONG WITH THE WHITE RACE!?
Batman - Gothamský rytíř (2008)
Kapitola Have I Got a Story for You (Studio 4°C—株式会社スタジオよんどしい) je boží! Zbytek zaostává.
Pí a jeho život (2012)
V úvodu tolik co říct. A jak! Po Wes Andersonovsku. Jenže pak přijde na řadu moře a v něm se to všechno utopí.
Vetřelec: Covenant (2017)
A vesmírem se line jen útrpnej pláč xenomorphů.
Ed Wood (1994)
Ed Wood je fantastickou postavou, vedenou střelkou vnitřního kompasu neochvějně cestou respektu a mezilidskýho porozumění. Co tady Burton měl, tak na svojí cestě filmařinou postupně poztrácel.
Dva milenci a medvěd (2016)
Láska lidí, medvědí charisma a dech ledovýho časosběru.
Duch ve stroji (2017)
This shell is empty.
Universe (1960)
Inspirační klíč ke Kubrickově 2001: A Space Odyssey a líbezné okno do historie vesmírné fascinace a naší cestě za jeho poznáváním.