Recenze (10)
Tři tygři (2019) (seriál)
Top slezina Ostravských herců, kteří tvoří humor👌.
Luptákův vlogísek (2019) (seriál)
Kozub je boží, Ova jede!!!
Klaus (2019)
Krasne se to vyvijelo. Krasna animace, hudba, pribeh. Animaky maji neco do sebe🙂.
Výměna manželek (2005) (pořad)
My se s kamarády bavíme každou středu 😂.
Hotel Transylvánie (2012)
Pro mně hodně slabé, příběh je fajn. Některé scény jsou fakt dobré, vtipné. Neoslovilo mně to.
Venom (2018)
Úžasný film. Tohle se jim povedlo. Akce, vtip a příběh.
Nádherná Zelená (1996)
Těžké popsat tenhle film. Na jednu stranu komedie, na druhou drama. Přicestování na zemi nebylo moc krásné pro Milu. Žádná zeleň jen něco šedého všude kolem.
Černé zlato (2018) (TV film)
Skvělý dokument, který se snažil ukázat, jak to kdysi fungovalo. Jak mohly být ovlivňovány životy druhých lidí.
That Sugar Film (2014)
Jeden z nejzajimavějších dokumentů co jsem viděl. Nádherná ukázka toho jak cukr ničí naše orgány. Frajer který chce ukázat světu, že cukr není vhodný pro naše těla. Otevřelo mi to oči.
Logan: Wolverine (2017)
Wolverine je moje oblíbená postava ale z filmu jsem zklamaný. Čekal jsem víc, pár dobrých vtipů ale jinak děj nic moc.