Recenze (170)
Řbitov zviřátek (2019)
Předloha od mistra hororu, průměrný scénář a průměrná režie. Jak málo stačí, aby se že skvělého příběhu stal plytký, zbytečný a nezáživný salát předvídatelných lekaček.
Bojovník (2015)
Nepřemejšlecí drama kde divák dostane přesně to, co čeká: hromady svalů co si vzájemně dávají přes hubu, krev, slzy a jasně nalinkovaný přímý příběh v rozumným dvouhodinovým balíčku.
Burácení (2015)
Poslední obětí téhle tragédie bude platící divák. Neskutečně patetický, spousta zbytečných scén, útrpně dlouhá stopáž, úmorně prkenné obsazení. Herci jsou nuceni buď do výrazových scén, byť jim vůbec nesedí a působí křečovitě, nebo do šroubovaných, příšerně vyčpělých dialogů. Scény s Millerem už to jen definitivně zabíjej a zcela nechtěně dohání k zoufalýmu smíchu. Vano jako šmírácký osvětlovač aspoň nezáměrně trochu pobaví. Těch asi šest konců už je jen příslovečnej poslední hřebík do rakve. (Testovací projekce, znova ani za trest)
Cesta vzhůru (2015)
Jak se (ne)dá točit o věcech, který si chcete nechat pro sebe a který kdo tam nebyl nepochopí. Trochu amatérské, trochu prkenné, občas trochu mimo, ale skrz naskrz intenzivní sonda do horolezectví se vším, co obnáší, přináší i bere.
Creed (2015)
One step at time. Proboxoval se k těm čtyřem hvězdám pomalu, ale nakonec docela přesvědčivě. Nádhernejm táhlejm záběrům a parádnímu fyzickýmu nášupu ale chyběla k dokonalosti ta oddanost a jistota, se kterou si pro pětihvězdičkový hodnocení došel Warrior.
Dítě číslo 44 (2015)
"Hmm" řekl Tom Hardy a vystihl tak naprosto přesně celej film.
Dokonalý šéf (2015)
Já ty žrádelní filmy žeru, ale škoda jen, že mnohem víc než tyhle upjatý, precizně vypíglovaný talíře mě za srdce chytil živelnej sendvič v papírovým sáčku od Favreaua.
Everest (2015)
"It's about the attitude, not the altitude!" Nevím, jestli je to intenzivnější zážitek pro někoho, kdo leze, nebo pro někoho, kdo na laně v životě nevisel. Mrazivá kritika hromadných výprav, která ve vší skromnosti zachovává ohromný respekt k horám a lezení, vše servírované v dechberoucím vizuálu. Prosté, komorní drama o souboji člověka s přírodou, které ať trochu pokulhává co do přehlednosti, vyvolává husí kůži snad nepřetržitě a rezonuje v člověku ještě dlouho po shlédnutí. IMAX doporučen.
Fakjů pane učiteli 2 (2015)
Jasněže to jako dvojka trochu utrpělo, ale pořád je družstvo kreténů zárukou geniální porce zábavy. Guilty pleasure jak kráva.
Ghoul (2015)
Temný thriller - to jakože scénárista měl při psaní totální zatmění mozku?