Poslední recenze (56)
Mladá dáma (2024)
Originálny koncept, vizuálne pekné, celkom kvalitná CGI a kostýmy, hudba od Zimmera a keď sa človek príliš nezamýšľa nad určitými nelogickosťami, nezmyslami a proste vypne, film si užije. Oddychovka na večer. Najzaujímavejšia mi prišla survivor pasáž v jaskynnom bludisku. Kľudne mohol byť celý film postavený na tom a hororovejšie ladený, to by zrejme aj hodnotenia boli vyššie.
Shiguang Dailiren (2021) (seriál)
Toto anime má smolu, že pochádza z Číny a teda nie je veľmi známe. Som si istá, že keby v tomto prípade išlo o japonské anime, bolo by obrovským hitom a počuli by ste o ňom VŠADE. Za mňa obrovské prekvapenie, nečakala som, že ma seriál až takto zaujme a pohltí. Ide asi o najoriginálnejší koncept cestovania v čase, aký som za veľmi dlhú dobu videla. A poriadnu emočnú nálož, ktorú som teda vôbec nečakala. Druhá séria podľa mňa trošku slabšia, no stále napínavá a nedalo sa od nej odtrhnúť. Spomenúť musím tiež parádny soundtrack, ktorý u mňa momentálne hrá na repeat - záverečná OverThink je pecka a to pritom vôbec nie som fanúšikom rapu či hip-hopu.
Co děláme v temnotách (2019) (seriál)
Už dlho som nevidela niečo tak zábavné. Ten divný až absurdný Waititiho humor mi sedí a casting je vynikajúci.