Poslední recenze (11)
Ted Lasso (2020) (seriál)
Za mne úplně super. Nemate víc hvězdiček? Dal bych i deset.
Fantasy Island (2020)
Já se bavil. Filmy jsou pro zábavu, neberte všechno tak strašně vážně.
Interstellar (2014)
Viac takýchto úžasných filmov,prosím !