Recenze (63)
Wonka (2023)
Mě se to líbilo
Kosmonaut z Čech (2024)
Jsem nadšen z celého pojetí filmu a jeho hereckého obsazení. Kromě úžasného Adama Sandlera mě velice potěšila účast mého oblíbeného herce ze seriálu Teorie velkého třesku jako je Kunal Nayyar, kde si zahrál astrofyzika, v tomto filmu technika. Fantascické a viděno už dvakrát
Marvels (2023)
Jsem velmi potěšen různorodostí a komplexním příběhem. Není pochyb, že se jedná o nejlepší MCU film tohoto roku. Líbila se mi záplatka, ale nejlepší je Ms. Marvel a Cpt. Marvels
Bod obnovy (2023)
Tak už mám premču za sebou a opravdu jde o skvělý počin. Čeští filmaři za posledních 10let dali laťku tak nizko, že tento film je vynikající spestření a z filmu jsem absolitně nadšen.
Princezna zakletá v čase 2 (2022)
Mohlo být lepší, ale vzhledem zjevně nízkého rozpočtu a prokazatelně krátké natáčecí době je to znát. V kontextu toho všeho jde o film na který se klidně kouknu 5x do roka a znovu.
Hurvínek a kouzelné muzeum (2017)
Chválím tvůrce!
Valerian a město tisíce planet (2017)
Byl jsem na filmu ve 4DX a mimo předujatostí z efektů 4DX Vám říkám, že příběh se mi docela líbil. Film byl jaká si směsice páteho Elementu, Avatara a Star Wars. Něco tam chybělo, dalo by se říct, že film mohl nabídnout víc, ale i tak byl pěkný a plný barev a tak podobně.
Spider-Man 2 (2004)
Ten nejhorší Spider-Man
Spider-Man: Homecoming (2017)
Jak byhom, to schrnuli, Spider-Man je prostě skvělí bavič a akceschopný s pomocí svého učitele z týmu Avengers Tonyho Starka, prostě pecka.
Simpsonovi - Sirotek Milhouse (2007) (epizoda)
Tenhle díl ušel, byl to jeden z těch putovně dobrodružních. Fakt zajímavé.