Recenze (63)
Alvin a Chipmunkové: Čiperná jízda (2015)
Řekl bych; Povedená náprava od posledního dílu...a taky tak kvalita a lepší obrazové zpracování Chipmunků. Jen některé dialogy bych dal pryč, jinak nic, doporučuji.
Autosalon (2005) (pořad)
Skvělí český pořad, sleduji ho pravidelně a i po tolika letech pořád baví
Babovřesky (2013)
To jistě. Film má své mouchy i větší chybky. To zase tam jsou i jiné veselé a zdařilé scénky. No prostě troška s filmy to myslí dobře ale pokaždé do dopadne katastrofálně. Dle mě film špatný není.
Babovřesky 2 (2014)
Taky nechápu, co lidi proti němu mají, když se vám tyto filmy nelíbí tak si to nechte. Film není špatný, a je samozřejmost že každý režisér má svůj styl.
Bod obnovy (2023)
Tak už mám premču za sebou a opravdu jde o skvělý počin. Čeští filmaři za posledních 10let dali laťku tak nizko, že tento film je vynikající spestření a z filmu jsem absolitně nadšen.
Bohéma (2017) (seriál)
suprová podívaná
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
S touhle Marvelovkou i ostatními Avengery se musí počítat, že film Avenger (2012) je takové pokračování všeho, takže se nám Kapitán Amerika hezky zakoukal a spolupracoje s nějvětší organizací vůbec. Takže to vede k úžasnému pokračování, které od prvního Kapitána udělalo pořádný krok ku předu. ►► 95,559 % ◄◄
davinci (2017) (pořad)
Nejlepší, pořad. :) Rád ho sleduji, je plný zajímavostí a vždy se těším na další díl
Doba ledová: Mamutí drcnutí (2016)
Jsem velice potěšen příběhem a kvalitou animace a VFX efektů.
Doktor od jezera hrochů (2010)
Celkové dojmy, herecky to ušlo, ale celkově a dějově to nebylo nic moc. Ale dám 70%