Recenze (656)
Simpsonovi - Homerův nepřítel (1997) (epizoda)
Tohle má být elektrárna a ne nějaký bordel!
Simpsonovi - Svatá válka - část druhá (2020) (epizoda)
Na to se už opravdu nedá dívat.
Simpsonovi - Série 30 (2018) (série)
Na to se nedá dívat. Trapné dialogy, ještě trapnější děj.
Specialisté - Z nebeských výšin (2022) (epizoda)
Buzerantka si myslela, že v Kanadě dobude Svět, ale dostala jen to, co si zasloužila. 😀😀😀
Oktopus - Dobrý pastýř (2023) (epizoda)
Bohužel, za prohulený konec musím hodnocení snížit. To se musí tráva objevovat v naší kinematografii na něčí počest nebo jak?
Specialisté - Touha (2022) (epizoda)
Těch záběru old& young tam mohlo být rozhodně víc, ale to jak se ten nervově labilní šampónek proletěl taky nebylo špatné. :-D
Banjo Band Ivana Mládka: Jožin z bažin (1978) (hudební videoklip)
Nezapomenutelné Pešákovo trsání a Gerendášovo strašení do kamery!
Kyklop (2008) (TV film)
Film příšerný, ale toho Kyklopa mi bylo přece jen celkem líto. Ze soucitu mu dám 2*
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Tři * pro nádhernou sestřičku Irenku! 🌹🌹🌹
Vstup zakázán (1959)
Film sem viděl teprve nedávno a musím říct, že mě opravdu velice překvapil. Druhou povídku hodnotit nebudu, tu sem nestačil dokoukat, zaměřím se tedy na první. Vláčilova zasněžená poetika ve spojení s výkonem Zdeňka Kutila, od kterého bych něco takového nikdy předtím nečekal. Kdyby se tehdy uděloval Český lev, byl by žhavý kandidát. Škoda jen, že si nejspíš už něco podobného nezopakoval. V podstatě stejný příběh byl natočený o cca 20 později. Nebyl vůbec špatný, ale tomuhle se to nevyrovná! Už proto, že byl natočený černobíle a tento film je barevný. Navíc naexponovaný tak, že barvy úžasně dotváří schéma díla.