Recenze (656)
Kde alibi nestačí (1961)
Jedna z nejlepších krimi naší produkce! Dokonce i velmi dobře zakomponované vtipné scény, především úvod!
Anděl na horách (1955)
Až počasí dovolí tak přijde Gustav! Krásný film z mých milovaných Vysokých Tater!
Ohnivý kuře (2016) (seriál)
Další sračka pro Havloidy a voliče TOP 09 a SZ, tentokrát z Primy!
Millerovi (2013) (seriál)
Další sračka z USA pro Havloidy a voliče TOP 09 a SZ!
Osud člověka (1959)
Vynikající film, na který sem natrefil náhodou a s poselstvím, jenž je v dnešní době více než aktuální!!!
Divočina (1985) (seriál)
Pokud je tohle to, co myslím, tak jako kluk sem to měl moc rád! Vysílalo se to v počátcích TV Nova! Škoda, že tak málo dílů!
Zatopené osudy (2008) (seriál)
Velice povedený a zajímavý dokumentární seriál! Pocházím od přehrady Vír, takže k tomuto tématu mám blízko! Nyní bydlím kousek od Mušova, takže i velice zajímavý díl o tamější přehradě sem sledoval! Karfiol jako průvodce nenudí a hodí se do pojetí, které je vkusné, což se, bohužel, nedá říct o jiných podobných projektech!
Záskok (1997) (divadelní záznam)
Viděl sem naživo.... :-)
Všechno nejlepší! (2006)
Viktor Preiss je borec a Jan Dolanský mu docela dobře sekunduje! Navíc výborná úvodní písnička Love is Amazing!
Paragraf 224 (1979)
Alena Procházková je tady moc krásná a příjemná žena!