Recenze (656)
Ryba na suchu (1942)
Kdo čeká záplavu hlášek a komediálních prvků bude zklamán, ale film má i tak svou tvář i kouzlo!
Počátek (2010)
Film skvělý, ale bohužel pro mě, v jeho průběhu sem se začal dost ztrácet v ději!
S kuchařem kolem světa (2007) (seriál)
Chtěl bych vidět, jak se jeho stará a dcery dostanou do spárů Dolcett Hill Meat Factory! Zasr. žabožrout!
Řeka čaruje (1945)
Možná naivní, ale moc krásný film! Kdo by panu Kohákovi, alias Františkovi Hanušovi, nezáviděl?
Vyhlídka na vraždu (1985)
Poslední a asi nejlepší s Moorem, pokud nepočítám mou srdeční záležitost Moonraker!
Blázni, vodníci a podvodníci (1980)
Je to taková letní blbůstka, ale rozhodně lepší, než všechny filmy s Kotkem a Mádlem dohromady!!!
Ničitel Conan (1984)
Jak se mohla na motivy perfektního prvního dílu natočit takový srač.ka???
Konfident (2011)
Mádl je skutečně tak nepřesvědčivý, že mu nepomůže asi nic! Film jako takový bych nezatracoval, našlo se tam pár dobrých scén!
Terkel má problém (2004)
Nikdy bych do Marka Ebena neřekl, že dokáže namluvit takovýho úchyla! :-)
Piknik (2014) (TV film)
Ubohost nejvyššího kalibru, natočená poskokem dnešního zvráceného režimu na motivy údajných vzpomínek jednoho starého poplety! Líto mi zde bylo snad jen pana Munzara, který to musel točit asi z donucení! Pohádka pro voliče rádoby pravice na dobrou noc!