Recenze (656)
Mezi nepřáteli (2007)
Škoda těch mrtvých oslíků, avšak, bohužel, dnešní, stejně jako tehdejší, válečná realita je mnohem horší!
Smolíček (1973)
Pedofilní jelen ulovil na barák v lese malýho haranta......... Abych se přiznal, tenhle Smolíček mi byl vždycky těžce nesympatický a vůbec by mi nevadilo, kdyby s ním jeskyňky provedly to, co měly původně v plánu! Navíc byl už Smolda po buzerantsku zpracovaný, viz jeho modré oční stíny!!!!
Doktor z vejminku (1982) (seriál)
Jen škoda, že se nenatočilo více dílů!
Záchranáři (1989) (seriál)
Tohle sem jako kluk taky pravidelně sledoval!!! A tajně miloval Georgii (Soniu Todd)!!!!!
Nulová šance (1988) (seriál)
Jako kluk sem to pravidelně sledoval!!!
Jezdec formule risk (1973)
Je zajímavé, že kolikrát jsou v kolonce obsah napsány totální blbosti, které ty filmy naprosto devalvují. Zářný příklad je tento film a mnohé další, hlavně ty z doby údajné normalizace!!! Mně se třeba tenhle film velice líbil, ale protože to není o "hrdinech-disidentech", tak je toto vydáváno za odpad!!!!
Silvestr na přání aneb Čí jsou hory Kavčí (1977) (pořad)
Nevím, jak toto ohodnotit! Pár vynikajících scének, které sráží Hrzán zabalený do záclony, což sem dodneška nepochopil! Když to vezmu jako celek, bylo to rozýhodně lepší než dnešní trapná zábava! Dám 4*, pátou ne, kvúli Hrzánovi!!!!! :-)
Chrobák v hlave (1983) (TV film)
Kupodivu sem se i pobavil a mám takový dojem, že z tohoto hodně čerpali v MD Brno!
Panna a netvor (1978)
Nebylo to špatné, ale Deváté srdce bylo lepší!
Expendables: Postradatelní (2010)
Je to sice chujovina natočená na motivy amerických sraček z 80. let, ale paráda, už kvůli Jasonovi!!!!