Recenze (656)
Dobrodružství kriminalistiky - Stopa (1989) (epizoda)
V tomhle díle je ze všech nejlepší hudba!
Dobrodružství kriminalistiky - Bertillonáž (1989) (epizoda)
TOP díl! Ondřej Havelka přímo exceluje!
Predátor 2 (1990)
Pro mě v některých ohledech i lepší, než s Arnoldem! Glover sice není Arnold, ale jeho pojetí "obyčejného" poldy tu nepůsobí nijak rušivě, naopak! Navíc i Predator tu má více prostoru a je mnohem více vidět než v jedničce! I poněkud odlehčená scéna, kdy stará babka jde na Predatora s koštětem byla dobrá a pobavila!
Predátoři (2010)
Když spárovali Predatora s Vetřelcem, byl to přece jenom krok vedle! Tohle, byť to nedosahuje až tak kvality filmu s Arnoldem a následného druhého dílu, ale má to něco do sebe! Už jen třeba 2 druhy Predatorů, to byl výborný nápad!
Třicet případů majora Zemana - Štvanice (1978) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů! Navíc s retrospektivními scénami!
Třicet případů majora Zemana - Tatranské pastorále (1978) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů, navíc jako bonus, nádherné Vysoké Tatry! TOP scéna,dialog Zeman x Režisér v kolibě!
Kde alibi nestačí (1961)
Jedna z nejlepších krimi naší produkce! Dokonce i velmi dobře zakomponované vtipné scény, především úvod!
Anděl na horách (1955)
Až počasí dovolí tak přijde Gustav! Krásný film z mých milovaných Vysokých Tater!
Osud člověka (1959)
Vynikající film, na který sem natrefil náhodou a s poselstvím, jenž je v dnešní době více než aktuální!!!
Zatopené osudy (2008) (seriál)
Velice povedený a zajímavý dokumentární seriál! Pocházím od přehrady Vír, takže k tomuto tématu mám blízko! Nyní bydlím kousek od Mušova, takže i velice zajímavý díl o tamější přehradě sem sledoval! Karfiol jako průvodce nenudí a hodí se do pojetí, které je vkusné, což se, bohužel, nedá říct o jiných podobných projektech!