Recenze (656)
Bouřlivé víno (1976)
Těžce nadčasový film! Rovněž po tzv. revoluci sem jezdili všelijací podvodníci a naivní našinci jim sedali na lep! Jinak musím vyzdvihnout úvodní melodii od Karla Svobody!
Byl jednou jeden dům (1974) (seriál)
Skutečný koncert hereckých osobností, byť kolikrát v nepatrných rolích. Vyzdvihl bych nejvíc asi Josefa Vinkláře a Zdeňka Řehoře!
Tři chlapi na cestách (1973)
To nebyla až tak komedie, jako spíš exkurze potravinářským průmyslem Západočeského kraje, resp. nadčasový díl pro Hledání ztraceného času. O tom, co všechno tu bylo, než přišla EU, ODS a TOP 09!
Dům U Zlatého úsvitu (2009) (TV film)
Kupodivu docela koukatelné a poučné.
Nejkrásnější hádanka (2008)
Nebylo to nejhorší, byť má Zdeněk Troška na kontě už lepší počiny. Jen ty postsynchrony a ta závěrečná písnička se tam nepovedly! Největší úlet byl Dolanský hrající na dudy!!!
King Kong (2005)
5*, už jen za tu pasáž s Tyrranosaury!!!
Četník a četnice (1982)
Až na tu černošku byly ty četnice hodně mr...elný!
Tonoucí se stébla chytá (1967)
Asi nejlepší Funesův film, mimo Četníky a Fantomase!
Čtvrtá válka (1990)
Neuvěřitelná amícká sračka! Tady se Roy Scheider naprosto znemožnil!
Vetřelci a lovci - Užij si se psem (2012) (epizoda)
Proč Dvořák toho blba Budařovýho neodpráskl???