Recenze (656)
Muzzikanti (2017)
Dvě hvězdy za hudbu a především pana Nohavicu. Velký potenciál a zoufale málo vytěženo! :'(
Vražedné záhady slečny Fisherové (2012) (seriál)
Slečna Fisherová je těžce m.datelná!
Ach, ty vraždy! - Vražda poštovní doručovatelky (2010) (epizoda)
Překvapivě velice povedený a napínavý díl. Hlavní záporná postava opravdu hodně nesympatická! :-)
Veterán (2020) (TV film)
Konečně se Hřebejk vykašlal na rádoby politiků nebo měl zrovna záblesk geniality a natočil něco pořádného. Sice některé scény, coby pro Brňáka, byly nepochopitelné, ale byl sem spokojeneý. Rozhodně chci další díly!
Mladý muž a bílá velryba (1978)
Nepochopitelný film. Homosexuální pár vede žabomyší válku proti páru lesbickému!
Nejlepší přítel (2017) (TV film)
Kupodivu koukatelná pohádka. Alespoň nějaké zpestření marastu posledních let.
Československo: Portrét tragédie (1968)
Zajímavý pořad, jen ten uslintaný chrchla, co už tenkrát byl mylně označen za spisovatele, tam opravdu být nemusel! Snad jen jako protiklad ke Karlu Gottovi a Janu Werichovi!
Balada o pilotovi (2018) (TV film)
Stránský opět prská svou zapšklost a ubohost na kilometry daleko!
Kvarteto (2017)
Co to zase bylo za katastrofu? Škoda protočeného materiálu!
Chladné srdce (1996) (TV film)
Tak tuhle pohádku sem vůbec neznal. Docela příjemné překvapení!