Recenze (656)
Četníci z Luhačovic - Pytláci (2017) (epizoda)
Celkem by to šlo, až na tu Maďarku!
Dobrodružství kriminalistiky - Stopa (1989) (epizoda)
V tomhle díle je ze všech nejlepší hudba!
Dobrodružství kriminalistiky - Jed (1989) (epizoda)
Tenhle díl moc nemusím, ale vyzdvihl bych tu především výkon Viktora Preisse!
Dobrodružství kriminalistiky - Bertillonáž (1989) (epizoda)
TOP díl! Ondřej Havelka přímo exceluje!
Predátor 2 (1990)
Pro mě v některých ohledech i lepší, než s Arnoldem! Glover sice není Arnold, ale jeho pojetí "obyčejného" poldy tu nepůsobí nijak rušivě, naopak! Navíc i Predator tu má více prostoru a je mnohem více vidět než v jedničce! I poněkud odlehčená scéna, kdy stará babka jde na Predatora s koštětem byla dobrá a pobavila!
Predátoři (2010)
Když spárovali Predatora s Vetřelcem, byl to přece jenom krok vedle! Tohle, byť to nedosahuje až tak kvality filmu s Arnoldem a následného druhého dílu, ale má to něco do sebe! Už jen třeba 2 druhy Predatorů, to byl výborný nápad!
Doktor Martin - Série 2 (2016) (série)
Bohužel, zase to tu kazí ta jakási Marcinková se svou čobolštinou! Kde se tam vzala, dala režisérovi?
Třicet případů majora Zemana - Štvanice (1978) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů! Navíc s retrospektivními scénami!
Třicet případů majora Zemana - Tatranské pastorále (1978) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů, navíc jako bonus, nádherné Vysoké Tatry! TOP scéna,dialog Zeman x Režisér v kolibě!
Třicet případů majora Zemana - Třetí housle (1976) (epizoda)
Nejhorší díl